marți, 8 martie 2016

Cadou din partea Avon Romania (Ce am primit in colet) - VIDEO

M-am bucurat de "Martisor" de surpiza facuta din partea echipei AVON Romania, am primit o cutie plina cu bunatati din partea lor si chiar daca nu am stiut ce o sa primesc am avut placerea sa descopar ca m-au nimerit in alegerile pe care le-au facut pentru mine. Eu nu am pe nimeni in preajma reprezentant si nu prea mai sunt la curent cu noutatile din cataloage, dar mi-a facut placere sa-i redescopar si sa imi aduc aminte ca am cateva produse de la acest brand pe care le indragesc  si anume creioanele Super SHOCK, cele clasice cu mina moale, momentan mai am doar pe turquoise dar am avut si pe mov si bronz, iar pe negru de "n" ori. Crema/unt de corp Planet Spa cu minerale de la Marea Moarta (la borcanel de sticla) a fost, probabil, crema de corp pe care nu am putut sa o uit, miroase extrem de bine si isi mentine mirosul, iar pentru pielea mea uscata este perfecta, o mentine hidratata pana la urmatorul dus. Am recumparat aceasta crema recent, am dat intamplator peste cineva care avea produse de vanzare si nu am stat pe ganduri, asta pentru ca ma leaga niste amintiri personale de aceast produs, in special de acel miros care m-a insotit in niste imprejurari greu de uitat. Stiti cum este atunci cand purtati un parfum in moment frumoase din viata voastra si de atunci devine parfumul preferat pentru ca il asociati cu ecele momente? Ei bine, asta simt eu pentru aceast produs.
Le recomand cu drag, eu de fiecare data cand am ocazia sa le gasesc pe undeva imi iau cate doua, o am si pe mama mea care le indrageste, in special crema de corp.

Ca sa nu le insir pe toate aici, am realizat un video in care va povestesc cate ceva despre produsele primite, le puteti vedea mai in detaliu si aveti swatch-uri pentru farduri.




Continutul cutiei:

- Cana termoizolanta Roz
- Big & Multiplied Mascara

- Super Extend Liquide Eyeliner - Black
                                                 - Navy
                                                 - Teal

- Ultra Sexy Pink Eau de Toilette

- Extra Lasting Eyeshadow Ink - Forever Bronze
                                                - Gold Gleam
                                                - Infinite Teal

- Super Shock Eyeliner  -  Blackned Metal

- True Colour Eyeshadow Quad - Day Glow
                                                  - Luminosity
                                                  - Smoke and Fog
                                                  -  Tranquility
                                                  -  Pulsate
                                                  -  Innocent Sky
- Pensula plata
- Pensula buretel
- Pensula Eyeliner