marți, 15 martie 2016

Tutorial Video: Machiajul meu de zi cu zi

V-a placut machiajul pe care il port de obicei in video-urile mele de pe You Toube, am primit in comentarii cereri pentru tutorial asa ca m-am conformat!!!!
Asadar, va prezint astazi machiajul meu de zi cu zi,  acesta este stilul de machiaj pe care il port acum, am cam renuntat la culori si la linii grafice trasate cu eyeliner, odata din lipsa de timp pentru ca viata mea este mai agitata de acum, dar si pentru ca am sensatia ca nu mi se mai potrivesc cozile acelea imense cu eyeliner pe care le purtam eu inainte.
Scuzati melancolia dar astazi implinesc 24 ani si nu stiu de ce am impresia ca ii simt in spate... Da, nu imi place ca trec anii atat de repede si imi ia ceva timp pana  accept ca am mai imbatranit un an, asta si pentru ca in timp pretentiile si dorintele mele au crescut, iar eu sunt genul de om care nu este niciodata multumit cu realizarile lui.  ;)
Intrati pe You Toube sa vedeti tutorialul, iar la sfarsitul acestui articol aveti si toate produsele folosite! Sper sa va ajute cu ceva!
O zi frumoasa va doresc!








Face:
Paula's Choice Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)
Max Factor Lasting Performance (Pastelle) 
L Oreal 24H Matte (10Porcelain)
Corector Glazel Visage ( 06)
Nyx HD Concealer (Fair)  
Pudra Lioele Secret Pore HD     
Catrice Bronzing Powder(Light)
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer
Eyes:
Nyx Eyebrowgel (Brunette)       
Too Faced Shadow Insurance    
Zoeva Cocoa Blend

NYX Eyeliner Gel
Maybelline Lash Sensational
Lips:
Boys n Berryes (Chastity)

Brushes: Real Techniques, Cosmetic Style, Eco Tools, Zoeva