luni, 29 februarie 2016

Review: Boys'n Berries All Day Matte Lipsticks (Lip Swatches + VIDEO)


Sunt incantata sa va povestesc astazi despre noile rujuri lichide Boys'n Berries disponibile la noi prin magazinul online Makeup Shop. Sunt dispoibile pe site 9 nuante de ruj si le puteti vedea pe toate aici.
Eu am patru nuante: Poion Ivy, Raven, Red Sonja si Castity, insa intentionez sa imi mai achizitione cateva nuante, ma atrag in special nuantele Shy si Dazzler (cu toate ca ma gandesc sa am toata colectia :D).
In primul rand, mie  imi plac foarte mult rujurile mate, eu ma numar printre persoanele care prefera sa tolereze senzatia de buze uscate cu avantajul unei rezistente a culorii pentru intreaga zi, fara retus.


Am pregatit si un video pentru voi, daca doriti sa il vedeti mergeti pe You Toube.



Initial am fost impresionata de prezentarea acestor rujuri, au un ambalaj foarte dragut, mie mi se pare ca arata foarte profi, dar inainte de asta am fost impresionata de felul  in care au fost impachetate de echipa Makeup Shop si de accesoriul din colet care m-a cucerit instantaneu si nu numai pe mine, toata lumea ma intreaba de unde am "masca asta frumoasa".




In ceea ce priveste continutul acestor rujuri,  mentionez ca au o pigmentatie foarte buna, puteti vedea si in clipul de pe You Tube unde le aplic direct  pe buze fara contur. Ca textura sunt mai dense, mai cremoase decat cele de la Sleek, asemanatoare cu Soft Matte de la Nyx dar mai pigmentate ca acestea, din punctul meu de vedere, mai rezistente, dar nu la fel de confortabile pe buze.
Ca si rezistenta, jos palaria! Eu spun ca rezista decent pentru pretul lor, recent am fost dezamagita de un brand extrem de apreciat si iubit, nu dau numele ca ma tem sa nu supar pe cineva, mai ales ca stiu ca sunt preferate de foarte multe fete.

05. Chastity


Este un roz pudrat, dulce, foarte frumos, a devenit  preferatul meu ca nuata buna de purtat zi de zi. Imi place ca merge asortat la aproape orice look, nu imi face buzele sa para mici pentru ca nu este foarte  palid si nu a facut pelicula alba intre buze, cum se inampla , de obicei, in cazul nuantelor deschise.

03. Raven


O nuanta mai potrivita pentru primara-vara decat pentru momentul acesta al anului, este o nuanta de roz, puternica, foarte bright si usor neonica. Cred ca face echipa buna cu tenul bronzat, la o petrecere pe plaja, la malul marii.

09. Red Sonja



Imui place foarte mult sa port rosu pe buze si sunt in permanenta in cautarea rujului rosu perfect, momentan am multe preferate, insa eu mai caut inca. Red Sonja este un alt rosu clasic, cu subton rece.

01.Poison Ivy


Am multe rujuri mov in colectie, dar niciunul ca Poison Ivy, este un mov rece, cu subton albastrui asa, superb si rezistent. La sfarsitul zilei, dupa demachiere, inca ramane o urma pe buze.


Este foarte important atunci cand folosim rujuri lichide, sa exfoliem buzele si sa le hidratam foarte bine inainte de aplicare. Cu cat buzele sunt intr-o conditie mai proasta cu atat rujul va arata mai rau pe buze, va evidentia cojitele si va deveni de nesuportat pe parcursul zilei. De asemenea, este bine de stiut ca atunci cand purtam rujuri lichide cu aspect mat, ca trebuie sa ne ferim de alimentele care contin grasimi pentru a elimina indepartarea rujului de pe interiorul(centrul) buzei, iar chestia cu grasimile este valabila pentru orice brand, nu numai despre cele mentionate astazi.
In concluzie, eu cred ca merita incercate, au nota maxima de la mine avand in vedere raportul calitate pret.

Sper sa va fie de folos acest articol, stiu ca sunt multe dintre voi curioase sa stiti mai multe despre aceste rujuri. Va invit sa vedeti si clipul de pe You Toube, s-ar putea sa va ajute si mai mult!

Multumesc pentru vizita!