Vopsirea sprancenelor

Buna fetelor!

Am pregatit pentru astazi un articol care ar putea fi de folos pentru unele dintre voi, eu aveam cateva nelamuriri inainte sa incep sa folosesc vopseaua pentru sprancene, de aici mi-a venit ideea pentru acest post.
Daca la inceput eram putin sceptica, acum gasesc acest proces extrem de simplu. Cert este ca diferenta se vede, iar daca sprancenele nu au nevoie de prea multe retusuri am putea uita de fardul/creionul pentru sprancene. Acest proces este recomandat fetelor care au firele de par deschise la culoare si doresc sprancene mai bine definite. Sincer, eu am firele inchise la culoare dar imi place sa le inchid si mai mult, sunt mult mai bine definite,arata natural si nu mai este nevoie sa le redefinesc. Culoarea curge dupa 1,2 respectiv 3 saptamani, depinde de textura firului de par si de nuanta naturala. Mama isi poarta parul intr-o nuanta de saten inchis,aproape brunet,iar sprancenele au nuanta naturala foarte deschisa, asadar ii aplic nuanta black pe care o las sa actioneze 5 minute, culoarea rezista aproximativ 3 saptamani. La mine rezistenta este mult mai mica, in jur de o saptamana si jumatate, insa reaplic vopseaua lunar.
Intensitatea culori se obtine in functie de timpul de actionare. Produsul poate fi lasat sa actioneze intre 2 si 10 minute, in functie de intensitatea dorita. Nuantele se aleg in functie de culoarea parului, paleta este urmatoarea: maro,negru, maro deschis( potrivit pentru blonde), negru deschis. Exista si negru albastrui insa nu am vazut cum actioneaza.

Produsul pe care il folosesc este acesta:








Procesul de vopsire este foarte simplu.

Este nevoie de:

-nuanta de vopsea potrivita
-oxidant special
-betisorul pentru amestec
-recipient pentru amestec
-pensula pentru aplicare
-dischete demachiante
-demachiant

Sprancenele si genele trebuiesc bine curatate de machiaj inainte de vopsire.
Pe indicatiile care se gasesc asupra ambalajului scrie ca se amesteca 2 cm de produs cu 10 picaturi de oxidant. Ideea este ca trebuie obtinuta o pasta cremoasa care sa se intinda usor, eu am sesizat ca  daca folosesc aceste cantitati consistenta nu este tocmai potrivita, este nevoie de putin mai mult oxidant.


*Procesul in sine nu este deloc dificil, insa este destul de mizerabil.  Pentru amestec se foloseste un recipient/tavita de plastic, fara instrumente metalice.
Sprancenele trebuiesc conturate cu grija, in cazul in care se greseste se indeparteaza imediat cu un betisor invelit in bumbac. Atentie, nu se folosesc degetele pentru a curata surplusul de produs, pigmentul ramane pe piele,unghii,haine,etc.


* Timp de actionare 4 minute ( De data aceasta am folosit-o pe mama ca model)




* Repet, intensitatea dorita este obtinuta in functie de timpul de actionare, totul tine de gusturi. Eu prefer sprancenele mai bine definite, pentru mine timpul de actionare este intre 7 si 10 minute  (voi reveni cu fotografii).
Se indeparteaza cu demachiant sau/si apa.
Acest produs poate fi folosit si pentru colorarea genelor, timp de actiune 8-12 minute in functie de structura genelor si de intensitatea dorita.

De ce imi place sa-mi vopsesc sprancenele?

In primul rand imi place sa am sprancene dragute si bine definite tot timpul, nu este greu sa le corectez din machiaj, ideea este ca scutim timp.In plus, ne bucuram de putina culoare si atunci cand nu purtam machiaj, eu spun ca sprancenele ingrijite sunt un detaliu care face diferenta.



Astept pareri!





O seara placuta va doresc!

Alex

38 Responses to Vopsirea sprancenelor

  1. Missrux says:

    Uh, foarte interesanta postarea, sprancenele mele tot cresc de vreo doua luni, le-am cam chinuit si una dintre ele saraca mai are mult pana o sa arate normal :))) Daca reusesc sa le fac sa arate decent si nu o sa mai am nevoie de creion pentru a masca faptul ca nu am fire de par crescute, cu siguranta am sa apelez la vopsit, dar mai am de asteptat :D Arata foarte bine sprancenele tale :*

  2. Anonim says:

    Tare simplu pare :). Mie mi le vopseste cosmeticiana cand merg la pensat dar ar trebui sa incerc si eu ca nu e deloc greu. De unde iti iei vopseaua di ce pret are? Multumesc!

  3. Adina says:

    Trebuie sa ma mobilizez si eu si sa ma ocup mai mult de asta pentru ca am mare nevoie la ce sprancene am... Oricum e foarte simplu si clar diferenta este mare si totul se schimba in bine :)

  4. Roxana F. says:

    Foarte folositor articolul, mersi. Spune-mi insa...de unde se pot achizitiona aceste produse? 

  5. Kitty91 says:

    eu il folosesc pe cel de la kallos si observ ca nu e asa puternic ca cel pe care il folosesti tu :D. De unde l-ai cumparat si cu cat? 

  6. buna! si eu caut de mult o vopsea pt sparncene dar mi-era frica.. acum ca am vazut parerea ta vreau sa imi cumpar si eu dar nu stiu de unde.. daca imi poti spune..multumesc!
    esti foarte frumoasa si te admir!

  7. buna! imi poti spune de unde ai cumparat-o! multumesc!

  8. RaLDiaconescu says:

    LENEA din mine ma trimite la salon :)))

  9. coco says:

    eu nu am curaj singura !

  10. aliinabarbu says:

    buna postare :D !!

  11. Federova says:

    Un post foarte util! Eu am cam renuntat la vopsitul sprancenelor pentru ca am prins drag de un fard de sprancene si imi ia foarte putin timp dimineata sa le umplu cat de cat. Vopsite imi tin destul de putin, nah spalat,demachiat, demachiar, spalat, etc...intr-o saptamana deja nu se mai vede nimic.
    Am scris si eu despre pasii pe care ii urmez eu: http://federova.blogspot.ro/2011/06/cum-imi-vopsesc-singura-sprancenele.html
    Postarea asta a mea e pe primul loc la cele mai vizualizate postari de pe blog, ar trebui s-o lustruiesc putin ;))
    Te pup!

  12. Chiar de ajutor postarea ta! :*

  13. Dee says:

    Si eu folosesc vopsea pentru sprancene (Kallos), fiind blonda natural sprancenele sunt aproape invizibile si fara sprancene definite par stearsa rau de tot. :)
    Pupici

  14. rosemerta says:

    Foarte bun tutorialul tau  pentru cine vrea s aisi vopseasca sprancenele acasa:) e o idee buna pentru economisit bani:D.
    Eu nu mi-am vopsit niciodata sprancenele ca si asa sunt negre:)) trebuie doar sa le ingrijesc mai mult:">

    ps: ai un tag de la mine:D
    http://rosemerta.blogspot.ro/2012/08/tag-primulprima.html

  15. Madalina says:

    Si eu ma gandesc de ceva timp sa-mi vopsesc sprancenele. De obicei mi le conturez cu creion dar nu sunt prea multumita de ce iese. O sa incerc la salon sa-mi vopsesc sprancenele pt ca acasa singurica nu am curaj. :D

  16. Loryblue84 says:

    FOARTE fain:) Sa ne spui de unde ai achizitionat produsul si cat a costat:)

  17. Andreea says:

    Eu nu as avea curajul sa mi vopsesc sprancenele acasa pentru ca sunt neindemanatica dar ideea in sine e foarte buna.Te pup!

  18. Alexandra says:

     Este bine ca ai decis sa le remodelezi, stiu ca dureaza si arata inestetic o perioada,dar...merita osteneala.Ma feream inainte de vopseaua pentru sprancene, acum nu inteleg de ce...

  19. Alexandra says:

    Procesul este foarte simplu. Vopseaua pentru sprancene am achizitionat-o prin intermediul unei pietene care are salon dar am vazut-o si aici:
    http://salonshop.ro/product.php?id_product=2352
    Pret 18 tubuletul si este nevoie si de oxidant.
    Cu placere!

  20. Alexandra says:

     Tu ai sprancene foarte frumoase! Mie imi place sa le vopsesc ca sa nu le mai umplu cu fard, macar o saptamana de la vopsire si tot este bine... dupa aceea incep sa intervin unde mai este nevoie.
    Diferenta este clara. :)
    :*

  21. Alexandra says:

     Se pot gasi aici:
    http://salonshop.ro/product.php?id_product=2352
    Ma bucur ca ti-a fost de folos!

  22. Alexandra says:

     Produsele le poti gasi aici:
    http://salonshop.ro/product.php?id_product=2352

  23. Alexandra says:

     Nu trebuie sa iti fie teama, studiaza articolul meu,este foarte usoar,doar putina atentie si gata.
    Eu nu le am din comert...le-am vazut in mediul online aici:
    http://salonshop.ro/product.php?id_product=2352

  24. Alexandra says:

     Da, inteleg...
    Ei bine...eu sunt familiarizata cu chestiile astea,pentru mine este comod.
    :D

  25. Alexandra says:

    ar trebui sa gasesti curajul, este foarte usor. ;)

  26. Alexandra says:

     Multumesc Fede,pentru parerea ta sincera. am inceput sa vopsesc sprancene de curand, acum stapanesc bine procesul asta si m-am gandit ca ar fi interesant un articol.  Mie mi se pare chiarcomod si nu cred ca voi renunta la vopsirea sprancenelor.
    pupici!

  27. Alexandra says:

     Foarte util si frumos realizat postul tau! :*

  28. Alexandra says:

    Ma bucur sa aud asta!

  29. Alexandra says:

     Pentru blonde ar fi necesara o colorare a sprancenelor. Este ok si colorarea cu fard sau creion dar nu este o solutie "permanenta".
    Pupici!

  30. Alexandra says:

     Multumesc frumos!
    Si eu le am incise la culoare dar sunt mult mai multumita de rezultatul de dupa vopsire,sunt mult mai bine definite.
    Multumesc pentru nominalizare!
    :*

  31. Alexandra says:

     Poti incerca la salon prima data. In orice caz..nu este mare lucru,ai putea sa faci singurica asta, este usor si comod.
    :*

  32. Alexandra says:

    L-am vazut in salon si am comandat si eu nuante, dar am vazut produsele aici,in medil online:
    http://salonshop.ro/product.php?id_product=2352

  33. Alexandra says:

     Eu sunt sigura ca nu esti neindemanatica si ca ar iesi foarte frumoase,mai ales la ce sprancene frumoase ai tu. :x
    Pupici!

  34. Bine ca mi-ai amintit sa mi le vopsesc... ma apuc de treba :D

  35. Miriam Georgiana says:

    Foarte folositor articolul...dar mie sincer tot mi-e frica:)). Poate voi incerca in viitor, momentan abia am vopsit vreo doua persoane in cap:D. Eu am sprancenele destul de deschise daca ma sperii ce iese :-ss!

  36. Alexandra Elena says:

    Buna! Articolul tau este foarte interesant si ajutator. As vrea sa incerc si eu, dar am citit ca este nevoie de un oxidant special, il primesti la achizitonarea unei vopsele sau trebuie sa il cumperi separat? :)

  37. AdamL says:

    Buna, am citit articolul tau si cred ca este foarte folositor. Legat de vopsitul sprancenelor, eu sunt baiat si in mod natural am o spranceana maro (mai inchis) si cealalta maro deschis. La lumina mai ales se vede diferenta de nuanta, asa ca am decis sa mi le vopsesc. Banuiesc ca daca si in saloane se foloseste aceeasi vopsea ca si cea pe care ai folosit-o tu, crezi ca e vreo diferenta daca merg la salon, sau incerc eu acasa ? Din ce am citit aici pare simplu, asa ca nu are rost sa dau bani ca sa mi le faca cineva, dar daca totusi e mai ok la salon o sa merg. Crezi ca ar putea sa ma tina vopseaua undeva la 3-4 saptamani, in contextul in care eu nu ma machez niciodata. Si daca o sa imi vopsesc eu, e ok daca o vopsesc doar pe cea deschisa, pana ajunge la nuanta celeilalte, sau trebuie sa le vopsesc pe ambele. Multumesc ! Astept un raspuns (desi vad ca nu ai mai postat pe pagina asta de ceva timp).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Un produs Blogger.