miercuri, 29 august 2012

Vopsirea sprancenelor

Buna fetelor!

Am pregatit pentru astazi un articol care ar putea fi de folos pentru unele dintre voi, eu aveam cateva nelamuriri inainte sa incep sa folosesc vopseaua pentru sprancene, de aici mi-a venit ideea pentru acest post.
Daca la inceput eram putin sceptica, acum gasesc acest proces extrem de simplu. Cert este ca diferenta se vede, iar daca sprancenele nu au nevoie de prea multe retusuri am putea uita de fardul/creionul pentru sprancene. Acest proces este recomandat fetelor care au firele de par deschise la culoare si doresc sprancene mai bine definite. Sincer, eu am firele inchise la culoare dar imi place sa le inchid si mai mult, sunt mult mai bine definite,arata natural si nu mai este nevoie sa le redefinesc. Culoarea curge dupa 1,2 respectiv 3 saptamani, depinde de textura firului de par si de nuanta naturala. Mama isi poarta parul intr-o nuanta de saten inchis,aproape brunet,iar sprancenele au nuanta naturala foarte deschisa, asadar ii aplic nuanta black pe care o las sa actioneze 5 minute, culoarea rezista aproximativ 3 saptamani. La mine rezistenta este mult mai mica, in jur de o saptamana si jumatate, insa reaplic vopseaua lunar.
Intensitatea culori se obtine in functie de timpul de actionare. Produsul poate fi lasat sa actioneze intre 2 si 10 minute, in functie de intensitatea dorita. Nuantele se aleg in functie de culoarea parului, paleta este urmatoarea: maro,negru, maro deschis( potrivit pentru blonde), negru deschis. Exista si negru albastrui insa nu am vazut cum actioneaza.

Produsul pe care il folosesc este acesta:








Procesul de vopsire este foarte simplu.

Este nevoie de:

-nuanta de vopsea potrivita
-oxidant special
-betisorul pentru amestec
-recipient pentru amestec
-pensula pentru aplicare
-dischete demachiante
-demachiant

Sprancenele si genele trebuiesc bine curatate de machiaj inainte de vopsire.
Pe indicatiile care se gasesc asupra ambalajului scrie ca se amesteca 2 cm de produs cu 10 picaturi de oxidant. Ideea este ca trebuie obtinuta o pasta cremoasa care sa se intinda usor, eu am sesizat ca  daca folosesc aceste cantitati consistenta nu este tocmai potrivita, este nevoie de putin mai mult oxidant.


*Procesul in sine nu este deloc dificil, insa este destul de mizerabil.  Pentru amestec se foloseste un recipient/tavita de plastic, fara instrumente metalice.
Sprancenele trebuiesc conturate cu grija, in cazul in care se greseste se indeparteaza imediat cu un betisor invelit in bumbac. Atentie, nu se folosesc degetele pentru a curata surplusul de produs, pigmentul ramane pe piele,unghii,haine,etc.


* Timp de actionare 4 minute ( De data aceasta am folosit-o pe mama ca model)




* Repet, intensitatea dorita este obtinuta in functie de timpul de actionare, totul tine de gusturi. Eu prefer sprancenele mai bine definite, pentru mine timpul de actionare este intre 7 si 10 minute  (voi reveni cu fotografii).
Se indeparteaza cu demachiant sau/si apa.
Acest produs poate fi folosit si pentru colorarea genelor, timp de actiune 8-12 minute in functie de structura genelor si de intensitatea dorita.

De ce imi place sa-mi vopsesc sprancenele?

In primul rand imi place sa am sprancene dragute si bine definite tot timpul, nu este greu sa le corectez din machiaj, ideea este ca scutim timp.In plus, ne bucuram de putina culoare si atunci cand nu purtam machiaj, eu spun ca sprancenele ingrijite sunt un detaliu care face diferenta.



Astept pareri!





O seara placuta va doresc!

Alex