marți, 14 aprilie 2015

Spring Makeup using Melkior Professional Eyeshadows

Primavara s-a instalat cu adevarat, sper sa tina vremea cu noi in continuare, sa ne putem bucura de atmosfera minunata creata de acest anotimp (cel mai frumos din punctul meu de vedere).

Luna trecuta mi-am creat o paleta cu fardurile preferate de la Melkior, auzisem lucruri bune asa ca mi-am dorit sa le incerc. Au gama destul de larga de culori, am gasit nuante foarte interesante, multe dintre ele m-au cucerit, imi plac atat cele mate cat si cele sidefate, in aceiasi masura, cele metalice au un finish deosebit, de asemenea.
Paleta metalica este ok, are un pret rezonabil, este slim si foarte usoara. Ma deranjeaza ca materialul- plastic din care este facuta fereastra este putin cam flexibil si de multe ori ma tem cand sunt in deplasare ca un obiect solid din trusa mea poate penetra acel material si imi va strica fardurile. In ceea ce priveste fardurile nu prea am ce sa comentez, sunt foarte multumita, nuantele sunt foarte dragute, imi doresc sa le am pe toate.
Ar fi fost super daca pe spatele pastilutei de fard ar fi lipit un sticker cu denumirea lui.
Pentru machiajul prezentat mai jos am folosit urmatoarele nuante: Autumn Sunset(mat), Red Leaf (mat), Natural Skin(mat), White Gold(sidefat), Violette(sidefat), Camee Rose(sidefat), Blue Lagoon(sidefat).
Din nefericire nuantele nu reies asa ca in realitate, nuantele Violette si Camee Rose au un finis cu adevarat deosebit dar greu de surprins de aparatul de fotografiat.
Blue Lagoon a fost folosit peste un creion cremos la baza genelor, am dorit sa obtin aspectul unui eyeliner.
White Gold este deosebit de frumos pentru highlighter.















*ultimele nuante din randul de jos sunt depozitate intr-o paleta mai mica pe care o folosesc pentru machiajul meu de zi cu zi.



Daca intereseaza pe cineva o anumita nuanta sau denumirea ei imi puteti scrie si va voi da toate detaliile.

Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Lioele Triple The Solution BB Cream
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

Nyx HD Concealer (Fair)

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)

Trendy by Cosbell Blush (No. 12)

Melkior Professional Liminous Powder (Winter Glow)

Ochi:

Nyx Eyebrowgel (Brunette)

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

       Melikior Eyeshadows :
(Autumn Sunset, Red Leaf , Natural Skin, White Gold, Violette, Camee Rose, Blue Lagoon

Avon Supershock Gel Eyeliner (Savage)

 L'oreal Miss Manga Mascara

Lips:  Rimmel London Lipstick (In Vogue)
Sephora Rouge Infusion

Pensule: Bdellium Tools,Sigma si Zoeva

Multumesc pentru vizita!!!

O zi frumoasa!