sâmbătă, 11 aprilie 2015

Respect si anul acesta traditia unghiilor rosii de Paste cu Jessica Custom Nail Colour


Nu stiu cum sunteti voi dar eu inca fac ultimele pregatiri pentru masa de Paste. Mamei mele i-au iesit niste cozonaci grozavi si un bors de miel mai bun ca niciodata(asa zic mereu).
Eu ma abtin de la bucate "interzise" pentru ca tin un regim mai special si nu vreau sa ma abat, asadar nu voi servi din cozonacul mamei, poate voi gusta doar foarte, foarte putin 😢.
Am facut o mica pauza pentru a va arata manichiura mea de sarbatoare. Lacul rosu ma scoate mereu din incurcatura atunci cand sunt in pana de idei, insa de Paste si de Craciun stiu de fiecare data ce vreau, unghiute rosii, clasice.
Am avut ocazia sa incerc lacul de unghii colorat Jessica, un brand foarte cunoscut in randul vedetelor de la Hollywood, creat de manichiurista celebra cu acelasi nume. Am incercat cateva lacuri de unghii de calitate dar nu pot sa spun ca sunt consumatoare numai de produse profesionale pentru ingrijirea unghiilor, de obicei apreciez o oja daca imi place nuanta,  daca nu face bule cand se usuca si are o rezistenta decenta.
Oja Jessica indeplineste toate aceste caracteristici,  in plus, se si usuca relativ repede. Finisul este extrem de lucios, cu aspect de oja semipermanenta. Pot sa spun ca de data aceasta calitatea isi spune cuvantul.
Oja Jessica este disponibila pe www.exclusivcosmetics.ro,  click aici pentru mai multe detalii despre  produs.

Lacurile de unghii Jessica sunt ECO-friendly, nu contin formaldehide si toluen.
Acestea sunt imbogatite cu ulei de porumb, vitamina A si D3.









Sunt curioasa, voi ce nuanta purtati pe unghii?

Va doresc numai bine, sa petreceti frumos!!

Cu drag,
Alex