sâmbătă, 18 aprilie 2015

My favourite spring outfit!


A fost atat de frumos afara zilele astea incat chiar nu am putut sa stau deloc sa lenevesc.
Cel mai mult imi place sa ies cu bicicleta in perioada asta,  ma relaxeaza foarte mult, este remediul perfect pentru trup si suflet.
Imi plac plimbarile in natura, ma linistesc, imi pot auzi linistita gandurile, dar ma bucur si ca fac putina miscare si respir aer curat.
Daca vremea va fi asa frumoasa in continuare,  probabil si postarile mele viitoare vor fi foarte optimiste (o sa am nevoie ca se apropie licenta si este cam grava treaba).
M-am bucurat ca am putut scoate la inaintare blazer-ul colororat de pe Sheinside.com,  il am de anul din toamna si nu apucasem sa il port decat de doua ori.
Era si pacat, are o culoare foarte vesela si dulce, in plus...chiar imi  place!
Bluza este extrem de lejera, o am de ani de zile, este o IE gasita in dulapul mamei, deci are cel mai probabil o varsta de peste 25 de ani, asadar este un obiect vestimentar cu istorie care imi este foarte drag.
In rest, port jeans de pe Kurtmann.ro, perechea preferata de blugi de cateva luni.
Iar tenesii mei magenta pe care i-am uzat de cat i-am purtat sunt luati dintr-un magazin Leonardo si sunt din piele intoarsa.
Geanta lipseste din peisaj pentru ca am hotarat sa o exclud, se potrivea ca nucz in perete, in esenta pozele au fost facute asa,  for fun, deci nu planuiam sa le pun pe blog.

Va multumesc pentru vizita!
Sa aveti o zi superba!!!










Blouse ( gift for my mama) 
Jeans Berska de la Kurtmann.ro
Tenisi Leonardo