marți, 6 ianuarie 2015

Neutral Eyes with Red Lips


In articolul precedent v-am aratat hainuta de pe sheinside.com, iar unele dintre voi ati remarcat si machiajul, asadar astazi il veti vedea in detaliu.
Am folosit pentru machiaj paleta Sleek Garden of Eden, una dintre paletele mele preferate de la Sleek (vorbesc prostii, ador toate paletele Sleek). O folosesc mai des decat altele pentru ca paleta de nuante este cea pe care o folosesc zi de zi, asa ca atunci cand ma grabesc iau la intamplare doua, trei nuante care merg impreuna, aplic eyeliner si rimel, astfel obtin un look necomplicat dar care nu trece neobservat. Am mai mentionat pe blog ca machiajul meu de zi cu zi nu este unul sters, nu obisnuiesc sa port rimel si atat, chiar ma gandeam la un momentdat sa fac niste machiaje gen "My everyday look" dar nu stiu ce rost ar avea, pentru ca machiajul meu de zi cu zi este foarte aproape de cel pe care il vedeti mai jos.

Sper sa va placa si sa va inspire!











Ten: Max Factor Lasting Performance(Pastele)

        Vichy Dermablend (15 Opal)

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)

Flormar Terracotta Blush On (40)


Ochi: Creion pentru sprancene Trendy by Cosbell

Fard Sprancene Oriflame
         Paese Eyeshadow Base

         Sleek Garden of Eden Palette

      Alverde Eyeliner Gel (Extreme Black)

          Maybelline Colossal Volum Express Mascara



Lips: Revlon (720 Fire & Ice)