sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Casual Winter Outfit

La multi ani dragele mele! Sper ca ati petrecut frumos in noaptea dintre ani, ca ati stralucit si totul a mers asa cum ati dorit! Sper ca v-ati reincarcat bateriile pentru noul an si va doresc reusite mai mari decat in anul precedent.
Am pregatit si eu prima postare pe anul acesta in care vreau sa vedeti ultimul articol vestimentar ce a intrat in garderoba mea. Asteptam cu nerabdare aceasta hainuta si chiar nu credeam ca o sa o primesc inainte de anul nou; a ajuns la posta pe 30 si am fost super incantata sa descopar cat de frumoasa este si ca imi vine perfect.
Hainuta este de pe sheinside.com, inca disponibila aici la un pret redus.
Ce pot sa spun despre ea in afara de faptul ca imi place tare mult?
Ei bine, materialul este destul de grosut, tesatura este impletita, ca aspect seamana cu lana si este destul de aspru (eu evit contactul cu pielea de pe gat, nu suport). Hainuta este grosuta si merge purtata si pe temperaturi mai scazute. Am am ales marimea  S si imi vine foarte bine, aproape perfect. Am avut emotii in privinta asta pentru ca mai toate hainutele de genul acesta imi sunt foarte mari in umeri, asa ca  este  mai greu  sa nimeresc marimea fara sa probez. Croiala imi place foarte mult, nu este foarte cambrat, doar atat cat trebuie, este totusi construit pe corp. Merge perfect la jeans si in multe alte combinatii, lejere sau mai elegante.
Am asteptat mult aceasta hainuta, imi place si o voi purta cu drag (prima iesire a avut-o astazi in combinatia de mai jos)

















Am purtat:

Hainuta (Sheinside.com)
Pulover (primit cadou)
Pantaloni (Kurtmann.ro)
Esarfa (Miniprix.ro)
Ghete (Stonecreek.eu)
Geanta (Oasap.com)