joi, 8 ianuarie 2015

Voi cum rezistati la -15 grade?

Astazi la ora 8:30 erau  -17 grade, pe bune?!
A fost trist si imi doream doar sa ma intorc in pat si sa imi pun patura in cap si sa nu scot nici macar un deget afara. Mi-am luat inima in dinti, m-am echipat si am infruntat gerul asta teribil!!!!
Saptamana asta am fost lenesa, am avut o vacanta prelungita, dar de obicei sunt foarte matinala, adica la cel tarziu 6 sunt in picioare si la 6:45 ies pe usa... :( Sper doar sa se mai imblanzeasca vremea, este muuult prea frig!!
Nu stiu cum rezistati voi dar eu una nu stiu ce sa mai pun pe mine, nu mai ies din bocanci si fara cel mai pufos fular nu scot nasul din casa! Doamne, nu iti mai permiti sa fi draguta si cocheta "pe vremurile astea"!
Deci, voi cum rezistati?
Desi nu reprezinta o inspiratie sau o combinatie fashion, cam asa am eu tupeul sa ies afara in perioada asta ...si uite ca am avut curajul sa imi arat fata si aici (nu ca fata ar fi problema, doar ca asa arata o tinuta de zi cu zi in acese conditii...)













Am purtat:

Pulover (Gift)
Fular (Local Store)
Pantaloni (Pull & Bear)
Geanta (Local Store)
Bocanci (Stone Creeck)
Geaca (Benetton)

Multumesc pentru vizita!!!
O seara frumoasa!