joi, 25 decembrie 2014

My Christmas Makeup

Dragele mele,

Iata ca a sosit Craciunul, atat de mult asteptat de toata lumea! 
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu imi doresc tare mult sa savurez fiecare clipa. Sarbatorile de iarna au o semnificatie aparte si cantaresc mult pentru mine, emotiile sunt cu atat mai intense cand intervin amintirile frumoase, oamenii dragi, familia... 
Nu am pregatit o serie de lookuri pentru Craciun insa am speranta ca ma veti ierta si veti accepta  propunerea de astazi(pentru seara de Craciun). Desi aleg de obicei  nuante neutre pentru ochi si buze colorate rosu  sangeriu, anul acesta am ales nuante de verde pentru ochi si un roz "delicios" pentru buze. 
Poate fi putin cam indraznet acest machiaj, dar cred ca se potriveste unui eveniment atat de important indiferent cum alegem sa ne bucuram de el.
Sper sa va placa machiajul si sa va ispire!












Ten: Revlon Nearly Naked (Shell Coquillage)
        Vichy Dermablend (15 Opal)
        Pudra Lioele Secret Pore HD
        Sleek Faceform Contouring and Blush (Light)

Ochi: Creion pentru sprancene Trendy by Cosbell
Fard Sprancene Oriflame
         Paese Eyeshadow Base
         Sleek Garden of Eden Palette
         Makeup Revolution Welcome to the pleasure doom Palette
         Diego dalla palma Eyeliner gel
          Maybelline Colossal Volum Express Mascara

Lips: Farmsi Lipstick
Revlon Lipstick (002)


Va doresc o zi fantastica!
Sarbatori frumoase!!