luni, 15 decembrie 2014

Makeup Revolution London - 18 Eyeshadow Palette (Review & Swatches)


Am descoperit brandul Make-up Revolution din greseala, cautam dupes dupa UD Naked Palette, astfel am gasit o multime de palete  care sa ma convinga ca pot gasi farduri asemanatoare la preturi mult mai prietenoase.
Am gasit produsele pe makeuprevolutionstore.com dar nu m-am incumetat sa dau o comanda  mai ales ca nu stiam nimic despre acest magazin. M-am documentat si sunt foarte seriosi asa ca planuiesc sa achizitionez cate ceva de la ei.
Intamplator am descoperit cateva produse si pe aoro.ro,  am fost incantata de ideea de a le incerca inainte de a comanda ceva pe siteul oficial.
Am luat doua palete si nu regret achizitia, sunt chiar incantata si imi doresc sa incerc si alte variante.

Am ales paletele Colour Chaos si Welcome To The Pleasure Doome.





In articolul de astazi va voi arata doar paleta Welcome To The Pleasure Doome, am folosito cel mai mult dintre cele doua si se pare ca intind tot mai des mana dupa ea.










In ceea ce priveste ambalajul, paletele seamana foarte mult cu cele de la Sleek, cu deosebirea ca sunt confectionate dintr-o carcasa din plastic lucios si contin 18 farduri.
Am fost incantata de ideea de a gasi intr-o paleta atat farduri mate cat si sidefate (12 farduri sidefate, 6 mate).Pot realiza un machiaj complet numai cu aceasta deoarece exista inclusiv un negru mat, un highlighter sidefat si unul mat. Ar fi fost perfect daca ar fi avut o culoare de tranzitie ceva mai deschisa si mata.
O folosesc zilnic, este foarte echilibrata si perfecta de zi cu zi.




Nuantele sunt pigmentate, sunt multumita si din acest punct de vedere, prima nuanta din partea de jos (crem mat) are o pigmentatie mai slabuta. Ca textura, fardurile seamana mult cu cele de la Sleek, unele sunt mai cremoase, altele mai prafoase, dar se poate lucra frumos cu ele.
Rezista foarte bine cu primer, fara primer nu le-am incercat, eu sunt machiata cam 12 ore in fiecare zi, uneori si mai mult, iar fardurile arata decent la sfarsitul zilei.

Pentru final am si o mica demostratie pentru a va da seama cam cum arata aplicate.
Pozele nu sunt stralucite, se intuneca foarte devreme si rar prind lumina buna. Fotografiile sunt facute dupa cateva ore de la efectuarea machiajului, ambele au fost purtate saptamana trecuta.









* Daca sunteti interesate de ruj, este vorba de Revlon, nuata 720, nuanta mea preferata de rosu.

Sper sa va fie de folos acest articol!

Multumesc pentru vizita!