duminică, 8 septembrie 2013

Romwe Beauty Deals

Buna fetelor!

De ceva timp vizitez tot mai des site-ul Romwe pentru ca am gasit o groaza de lucruri dragute si pe gustul meu, in special in materie de haine, vanez o jacheta neagra de ceva timp si am o lista lunga cu lucruri pe care le doresc de la ei, mai ales acum ca am intrat in noul sezon si trebuie sa imi reimprospatez garderoba.
De ceva timp pe Romwe se gasesc si produse cosmetice, pe mine ma incanta pensulele cel mai mult, dar as vrea sa incerc si niste gene false.
Pentru mai bine de 35 de ore sunt reduceri pe Romwe la produse cosmetice si accesorii, transportul este gratuit dupa cum stiti.


Accesati linkul pentru a vedea produsele:

As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time :P > http://www.romwe.com/manage_activity/Beauty-Deals/?wn
Only 72 hours!!




Mi-au placut urmatoarele:

Stipple Fiber Powder Blusher Brush Makeup Tool
10 Pairs Handmade Natural False EyeLashes Clear Band
Smoky Eyeshadow Face Blush Powder Brush Makeup Kits
Electric Eyelash Curler Long Lasting Heated
Romantic Arrow Charm Brooch

O seara placuta va doresc!

Alex