marți, 10 septembrie 2013

De ce imi place D&G Light Blue

Buna fetelor!

Despre parfumuri am mai vorbit in trecut, daca nu ati citit inca articolul il gasiti aici. Dupa cum spuneam si atunci, foarte rar mi se intampla sa imi placa un parfum , din acest motiv se intampla foarte rar sa incerc ceva nou. Uneori mi se intampla sa imi placa initial iar in momentul in care il folosesc sa nu il suport si sa ma simt rau toata ziua, asta mi s-a intamplat cu Hypnose de la Lancome. Trei parfumuri care mi-au placut mie foarte mult, pe care le-am adorat sunt: Moschino I Love Love, pe care l-am iubit fooooaaarte mult, J'adore de la Dior si D&G in varianta Light Blue.


Probabil acesta va fi topul meu si peste 10 ani, eu spun ca este suficient mai ales ca eu nu ma plictisesc de miros. Desi am mai incercat de-a lungul timpului si alte parfumuri, au ramas in colectia mea doar incercate sau le-a folosit mama mea, asta pentru ca prefer sa am o zi buna si sa nu ma doara capul din cauza nasului meu sensibil. In articolul precedent am vorbit mai in detaliu despre cat de mult afecteaza mirosurile starea noastra de spirit si cat de multe spun despre noi. Asa ca prefer un miros mai fin, mai subtil si proaspat in defavoarea unui parfum pregnant.
In prezent folosesc D&G Light Blue si pot sa pun ca este aproape gata, mai am doua degete in sticluta. :))
Parfumul acesta l-am descoperit in urma cu 6 ani, defapt l-am primit cadou de la tatal meu (apropo, tot el mi-a oferit cadou si Moschino I Love Love), m-am indragostit de el de atunci si l-am recumparat de mai multe ori. Probabil stiti ca este si pe rosu dar acela nu imi place deloc, este mult mai tare si mai sexy, in orice caz...nu mi se potriveste.



Daca sunteti in cautarea unui parfum light acesta este foarte potrivit. Imi place ca este fresh si delicat dar exprima si o personalitate puternica totodata. De asemenea, mirosul se mentine foarte mult timp, il simt  la fel de mult si dupa 12 ore, chiar daca il port de ani de zile si sunt obisnuita cu mirosul.
In lista de parfumuri aoro am mai gasit cateva pe care vreau sa le incerc, nu sunt sigura ca mi se potrivesc dar astept parerea voastra:



Sunt curioasa care sunt gusturile voastre in materie de parfumuri si ce puteti recomanda pentru mine.
Va tenteaza ceva din ceea ce am mentionat eu?

O zi frumoasa va doresc!

Alex