miercuri, 24 aprilie 2013

Review and Swatch: Nyx Caviar & Bubbles

Buna fetelor!

Vreau sa va prezint o paleta care a devenit rapid preferata mea, stiu, o sa va vi se para ciudat pentru ca eu port mai mult culori, veti vedea imediat de ce a devenit favorita mea asa repede.
Puteti vedea in pozele de mai jos ca arata super, are un design elegant, mi-a placut si mie de la inceput insa m-am indragostit de ea cand am incercat-o prima data (prima incercare a fost intr-un tutorial video, il veti vedea si voi vineri dimineata sau maine daca am noroc). In primul rand, o paleta cu nuante neutre este absolut necesara intr-o colectie de machiaj iar cele in genul acesta de dimensiuni reduse sunt perfecte atunci cand suntem in deplasare, cand ramanem peste noapte la o prietena, etc. Fosta mea dragoste a fost Sleek Au Naturel pe care am folosit-o zilnic, fosta pentru ca am terminat aproape toate nuantele favorite. Acum i-a luat locul Nyx Caviar & Bubbles si sincer ma cam uit lung la ea dimineata pentru ca este prima paleta pe care pun mana si ma gandesc ca o am de putin timp si se vor vedea curand semnele de "uzura" la cat de des o folosesc. Este o paleta completa  oricum as face nu-i gasesc ceva lipsa, deci nu e nevoie sa intind mana dupa alta paleta, contine tot ce trebuie pentru a putea realiza un machiaj complet de zi sau de seara.











Cred ca se vad destul de bine nuantele in fotografii, puteti observa ca sunt cel putin doua nuante pentru highlighter, cea alba mata, iar a patra pe acelasi  rand este un roz extrem de pal sidefat. Cea mai mare fericire a mea este ca am regasit nuanta mea potrivita pentru sprancene, este foarte greu sa gasesc un fard care sa nu aiba tenta rosiatica, acesta este perfect si inlocuieste cu mare succes fardul pe care tocmai l-am terminat din Au naturel.
De asemenea, regasim un fard negru mat, foarte pigmentat( de fapt cred ca nu mai are rost sa spun ca toate fardurile sunt pigmentate, cred ca se vede), iar pe randul de sus, a treia nuanta este preferata mea ca si culoare de tranzitie, este un bej maroniu roscat perfect! Mai gasim in paleta si alte nuante de maro cu subton cald sau rece si doua nuante culoarea sampaniei, eu le gasesc potrivite si pentru iluminare in unele cazuri. Cert este ca gasesc aceasta paleta ca fiind foarte versatila, are suficiente nuante pentru a realiza un machiaj complet, de zi sau de seara, este o mica minune si imi place tare mult.
Mai jos puteti vedea prima incercare de machiaj cu aceasta paletuta, iar daca va place lookul stati aproape pentru ca il voi prezenta in articolul urmator impreuna cu tutorialul video.


* Nuanta metalica de pe pleoapa inferioara, coltul intern este un pigment Nyx din gama Ultra Pearl Mania, in nuanta Mink


Paletuta pe care tocmai am prezentat-o o gasiti aici.

De asemenea, pe Makeup Shop puteti gasi si alte variante de culori, puteti arunca o privire pe site dar sunt sigura ca le-ati vazut. Eu sunt incantata si as mai incerca una(cel putin), foarte bine arata Bohemian Rhapsody si Versus(si altele) :X


eBay Image Hosting at www.auctiva.com


eBay Image Hosting at www.auctiva.com

eBay Image Hosting at www.auctiva.com

Voi ati incercat alte variante de culori, imi puteti face o recomandare?

 :*