duminică, 21 aprilie 2013

Produse pe care le iau cu mine in vacanta de 1 Mai

Buna fetelor!

Nu stiu cum sunteti voi dar eu abia astept cateva zile de vacanta de 1 Mai care vor continua cu vacanta de Paste. Pe de alta parte nu imi vine sa cred ca a trecut timpul asa de repede, mai este putin si se termina si anul acesta universitar,pentru mine este mare fericire, mai avem  sesiunea si scapaaam!!!!
Dar pana sa ne facem ganduri negre si sa ne gandim la sutele de pagini de invatat ca sa putem promova examenele, ce-ar fi sa ne distram si noi de 1 Mai la mare? :> Eu zic ca suna bine, insa intotdeauna cand vine vorba de vacanta si calatorii sunt un dezastru cand vine vorba de bagaje. Eu chiar trebuie sa am tot ce imi trebuie la mine si niste lucruri de rezerva doar in caz de ceva, la mine este si teama de a nu uita ceva acasa, aici este problema, imi convine sa trag de o geanta grea pana nu mai pot decat sa "mi se puna pata" pe un anumit lucru si sa nu-l am la mine,iar daca este  absolut necesar atunci chiar ma crizez. Mereu am zis ca nu voi mai face la fel in urmatorul an, mi-am propus sa fiu mai atenta si mai calculata cand vine vorba de bagaj si sa nu iau (prea multe:D) lucruri in plus. Si chiar o sa ma tin de cuvant de data aceasta si vreu sa impartasesc cu voi cateva idei in ceea ce priveste produsele de makeup si de ingrijire.

O sa incep cu inceputul...
Nu ne putem lipsi de produsele pentru ingrijirea si curatarea tenului, ar fi perfect daca am gasi varianta "travel size". Trebuie sa avem la noi:
1.Demachiant + dischete demachiante
2.Gel de curatare
3.Crema hidaratanta
4.Protectie solara 50+ (eventual putem renunta la crema hidratanta si sa folosim doar crema pentru protectie, dar eu le-as lua pe ambele)

Aceasta ar fi lista clasica dar in loc de demachiantul obisuit mai bine am lua unul rezistent la apa, asta in cazul in care vrem sa intram in apa, dar nu cred ca este cazul.

Eu as alege demachiantul Purete Thermale 3in1 de la Vichy, in varianta de 30 ml, sau demachiantul in doua faze de la Bourjois, pentru machiajul rezistent la apa.

 

Gelul de curatare il aleg pe cel destinat tenului mixt, ma incata Bioderma Sebium pentru ca inca am ramas fidela cremei hidratante pentru ten mixt.





De asemenea, puteti alege produsele pentru ingrijirea tenului care se potrivesc nevoilor voastre, eu am propus ceea ce mi se potriveste mie.

Am mai vorbit in trecut despre protesctia solara, stiti cat de important este sa folosim tot timpul, dar daca nu am facut-o pana acum pentru ca nu a fost prea mult soare(sa zicem, dar nu este o scuza), este obligatoriu sa incepem s-o aplicam de fiecare data cand iesim din casa, fie ca mergem doar la cumparaturi.

Eu as alege La Roche-Posay Anthelios XL pentru ca are o textura ultra lejera foarte potrivita pentru tenul mixt si are SPF  50+. Se gaseste in varianta de 50 ml. Pentru  corp as alege din aceasi gama, lotiunea bronzanta cu SPF 30.





Daca vor fi temperaturi ridicate si vom putea sta la plaja este bine sa avem si o lotiune after sun, ori o lotiune de corp normala, eu prefer prima varianta pentru ca este mult mai hidratanta si ingrijeste mult mai atent pielea. Eu as alege Garnier Ambre Solaire.



Puteti lua cu voi si alte produse cu protectie solara dar eu cred ca este suficient, eu nu as folosi mai mult  de atat, la cat de lenesa sunt in privinta asta o sa fie greu sa ma tin de fiecare.

Daca o sa avem o vacanta prelungita la mare avem nevoie si de sampon, balsam si tot tacamul de ingrijire de dupa baie, dar sa zicem ca pentru doua zile nu sunt necesare toate astea, mai bine prefer sa il feresc putin, sa-l prind sau sa imi pun ceva pe cap decat sa car tot arsenalul.

Cel mai greu este sa aleg produsele de makeup de care am nevoie , daca ar fi dupa mine le-am lua pe toate sau mai mult de jumatate din ele dar daca as face o lista scurta aceasta ar trebui sa contina:

  1. Fondul de ten preferat
  2. Corector
  3. Pudra
  4. Blush & Brozer
  5. Iluminator
  6. Un primer pentru rezistenta fardului si o baza pentru intensificarea culorilor
  7. O paleta care sa contina nuantele de baza si o nuanta potrivita pentru sprancene(maro mat, auriu, bej,alb,negru,etc.)
  8. Tus (rezistent la apa sau normal)
  9. Mascara (rezistent la apa sau normal)
10. Balsam de buze
11. Un ruj nude si unul rosu + creion contur pentru buze
12. Un gloss fructat
13. Un creion negru
14. Un set de pensule travel size

Nu o sa dau exemple pentru fiecare pentru ca nu as putea sa ma hotarasc la un brand in momentul asta, obtiunea ar fi sa alegem din fiecare produsul preferat astfel incat sa fim sigure ca o sa-l folosim. Cam asta ar fi cea mai micuta lista cu produsele de makeup pe care le-as lua in vacanta de 1 Mai.

Trusa de ingrijire mai trebuie completata cu gelul de dus, deodorantul si parfumul. Ar fi indicat sa nu luam sticluta de parfum ci sa folosim celebrele Travalo in care sa depozitam doar o mica parte din parfumul preferat.

Cred ca asta este tot, eu nu plec niciodata in vacanta fara toate astea, ar mai fi de adaugat si  pasta de dinti, periuta, dar cred ca nu este cazul sa mai amintesc ( desi mie mi s-a intamplat de multe ori sa le uit acasa fiind prea ocupata sa nu uit niciunul dintre produsele de machiaj, bine ca le putem cumpara de oriunde).

Cum ar arata lista voastra cu produse pe care le-ati lua in vacanta de 1 Mai?


O zi frumoasa va doresc!

Alex