vineri, 26 aprilie 2013

Classic Smokey Eyes using Nyx Caviar & Bubbles (Video)

Buna fetelor!

Asa cum am promis in articolul precedent am revenit cu tutorialul in care am folosit paletuta Caviar & Bubbles de la Nyx. Vezi vedea ca aproape toate nuatele foloite se regasesc in paleta cu exceptia pigmentului din gama Ultra Pearl Mania. Petru curajoase recomand genele imense pe care le-am folosit eu in clip, daca nu va plac sau nu sunteti familiarizate cu niste gene atat de mari, puteti renunta la ele sau puteti aplica unele mai micute. De asemenea, mi-ar placea sa-mi spuneti daca doriti sa realizez un machiaj anume, cu orice culori, o fotografie, etc., orice provocare ar fi o inspiratie pentru mine, eu le voi realiza in timp pe toate. Sa stiti ca am filmat deja inca doua tutoriale, le voi posta saptamana viitoare, sper sa fie un lucru bun pentru voi, daca nu, s-o las mai moale cu filmuletele? In orice caz, cred ca va vor placea! ;)
Pentru astazi am pregatit un smokey clasic, am mai primit in trecut intrebari despre cum realizez eu acest tip de machiaj, cam asa procedez mereu numai ca schimb culorile.
Sper sa va placa, astept parerile voastre!


Vizionare placuta!







O zi frumoasa va doresc!

Alex