vineri, 19 aprilie 2013

Born Pretty Store Colorful Eyelashes

Buna dragelor!

In primul rand imi cer scuze pentru absenta din ultimele zile, cred ca nici nu mai are rost sa va spun din ce motiv... In zilele urmatoare vor urma multe articole de tip review dar pregatesc si un tutorial foarte dragut cu un machiaj smokey clasic.
Astazi sunt foarte entuziasmata sa va arat genutele colorate primite de pe Born Pretty , le-am primit saptamana trecuta, inca nu le-am incercat dar pot sa va spun ca sunt foarte moi si foarte dragute, mereu m-am trezit cu mana pe ele doar asa ca sa le privesc si sa le ating, o sa realizez si un machiaj(sau mai multe), depinde cat timp am in astea doua zile.
Am facut foarte multe fotografii, mai jos sunt o parte dintre ele, sunt foarte curioasa care este modelul vostru favorit, mie imi plac foarte mult cele cu banda aurie si argintie si cele mov cu fulgi in exterior. :X





*Genutele cu banda argintie sunt extrem de elegante, or sa arate superb la urmatorul machiaj. De obicei nu folosesc argintiu si gri in machiajele mele insa genele acestea m-au convins.





* Acestea le gasesc foarte potrivite pentru petreceri, puteti gasi aici mai multe modele.




Dintre cele colorate, acestea sunt preferatele mele!






Genele confectionate in totalitate din pene mi se par putin cam dificile, in sensul ca sunt ataaaat de moi si de placute la atingere incat mi-e teama sa nu le stric din gresela cand incerc sa le aplic, insa cu siguranta au un efect "WOW" in mchiajele realizate pentru sedinte foto. Le puteti gasi aici.








*Foarte interesante si acestea cu fulgi rosii la exterior, deja vad un machiaj cu ele :>
Aceste 3 modele pot fi gasite aici.

Sper ca v-au incantat privirile, mie imi plac foarte mult si  chiar am fost impresionata. Le puteti gasi pe toate pe bornprettystore.com.

Daca doriti sa plasati o comanda pe bornpretystore.com nu uitati sa folositi codul promotional HAL91 pentru o reducere  de 10%.



O seara frumoasa va doresc!

Alex