duminică, 28 aprilie 2013

Ce ne aduce Iepurasul de Paste?

Buna fetelor!


Parca ieri era Craciunul si ma gandeam ce o sa-mi aduca Mosul, nu imi vine sa cred ca a trecut asa de repede timpul, acum trebuie sa ma gandesc rapid la o lista pentru Iepuras. Acum multa vreme imi placeau foarte mult hainele, gentile si pantofii si as fi facut sarificii pentru oricare dintre ele. A trecut timpul si parca din ce in ce sunt mai "obsedata" de cosmetice, probabil nevoia de nou sau plictiseala sunt pricina, insa pe mine chiar ma bucura un micut ruj sau mai stiu eu ce gasesc prin magazine. Bine, cred ca asta este valabil pentru toate fetele care au gustat mai multe produse care au iesit pe piata, acum ne dorim sa incercam tot ce apare nou. Articolul de astazi va fi unul de tip "Wishlist", nu am facut niciodata asa ceva, insa cred ca am nevoie de o lista cu dorinte sau lucruri de care "am nevoie" si nu o fac petru iepuras, mai mult pentru mine, mereu cand intru pe aoro.ro nu stiu ce vreau mai intai, ma simt mereu coplesita. Deeeci inca nu stiu daca iepurasul ar trebui sa aiba un sac foarte mare sau mai bine un porofel foarte gros, glumesc, nu sunt eu genul care cere "prea" multe.

Mai intai am vizitat lista cu promotii si mi-au placut:

Artdeco Eyeshadow Base-33 lei


Artdeco Camuflage Cream - 33lei


L'Oreal Paris Super Liner Blackbuster - 28 lei

*Am auzit numai lucruri bune despre Artdeco, mi-ar placea sa incerc baza pentru fardul de pleope, din curiozitatea, as vrea sa urmaresc diferentele intre aceasta si alte primer-e, ma intreb daca se comporta ca un primer sau ca o baza. Tusul m-ar ajuta mult in machiajele fantezie, aplicatorul mi se pare perfect pentru...desen :D.


Si pentru ca sunt eu fata buna si ma gandesc la buzunarul iepurasului am vizitat si sectiunea Lichidari de stoc si am descoperit foarte multe produse pentru ingrijirea parului, stiti ca tin mult la parul meu si chiar imi doresc sa incerc cate ceva.

 
Redken Style Conection
Crema pentru par cret - 51 lei


Redken Shine Brillance
Ser pentru par indisciplinat - 66 lei



Redken All Soft
Balsam hranitor pentru regenerarea parului uscat si fragil - 62 lei

Si nu in ultimul rand imi doresc tare tare mult sa incerc Estee Lauder Double Wear Stay, am auzit ca este vis.

148 lei

Daca tot suntem in categoria cosmeticelor luxoase, vreau sa va arat ceva care sunt sigura ca o sa va placa este vorba despre colectia Dita Von Teese de la Artdeco, trebuie sa remarcati cat sunt de rafinate, arata intr-un mare fel, zic eu.

Artdeco Dita Von Teese Blush - 114 lei

Artdeco Dita Von Teese 
Fard de pleoape - 124 lei

Artedeco Dita Von Teese
Pudra pentru luminozitate - 159 lei

Artdeco Dita Von Theese 
Pudra translucida - 77 lei


Artdeco Dita Von Teese 
Mascara - 77 lei
Artdeco Dita Von Teese
Ruj crema - 77 lei

Ati vazut ce cuminte am fost, as fi putut sa fac o lista si mai lunga cu dorinte!
Poate ar fi fost mai bine pentru Iepuras sa aiba de unde alege, insa nu am vrut sa fiu nepoliticoasa, m-am oprit la limita ( sa va mai spun cate produse am pus in plus inainte sa public articolul? :S).

Voi ce doriti sa va aduca Iepurasul?


O zi superba va doresc!

Alex