sâmbătă, 16 martie 2013

Sweet Pink

Buna fetelor!!

Stiu ca nu am resusit sa ajung la zi cu postarile, insa am un program infernal, cel putin momentan, sper sa-mi revin si sa fiu mult mai activa aici pe blog. Sa stiti ca imi lipseste blogul atunci cand nu am timp pentru el si  mai mult imi lipsesc reactiile si comentariile voastre.
Cred ca ati observat ca imi plac mai mult machiajele smokey in nuante cat mai inchise, dar pentru ca mi-ati sugerat sa fac si machiaje ceva mai pastelate am zis sa realizez ceva pentru primavara daca tot ne-a pacalit cu doua, trei zile mai insorite. Urmatorul machiaj va fi tot unul specific sezonului de primavara, insa va fi ceva mai colorat si va veni insotit de un tutorial video.
Sa speram ca primavara o sa-si intre mai repede in drepturi, este tare frig si chiar  m-am saturat de hainele groase. Pana atunci am sa incerc sa va insufletesc starea de spirit cu machiajele pe care o sa le propun perioada asta. Sper sa va placa lookul de astazi si sa va inspire!







Produse folosite:
Face:
Revlon Colorstay Foundation (150 Buff)
Miss Sporty So Clear (01)
Bronzer Gosh (Warm Tan)
Blush Love Alpha
Elf Golden Bronzer

Eyes:
88 Metal Mania
88 Warm
Lime Crime Chinadoll Palette
Lime Crime Palette d'Antoinette
Lime Crime Uniliners (Quill)
Rimmel London Extra super lash
Adeziv Duo
Princess Eyelashes

Lips:

Shills Lipliner
30 lip colors lip stick





Daca v-au placut produsele de pe www.bornprettystore.com trebuie sa va reamintesc faptul ca puteti folosi codul promotional HAL91 in cazul in care doriti sa faceti o comanda, veti beneficia de 10 % reducere, in plus transportul este gratuit.
Genele false le puteti gasi aici iar paleta cu 30 de rujuri aici.



Va doresc o seara frumoasa!!!

Alex