duminică, 10 martie 2013

Review an Swatch: Makeup Geek Eyeshadows

Buna fetelor!

Am promis de multa vreme ca o sa fac un review pentru fardurile Makeup Geek, insa am tot amanat din diferite motive, stiu ca unele dintre voi ati fost incantate si curioase, imi cer scuze ca v-am facut sa asteptati atat.
Cred ca deja stiti ca fardurile Makeup Geek se gasesc pe siteul www.makeupgeek.com, acestea pot fi gasite si in compartimente individuale dar eu cred ca cel mai rentabil este sa cumparam doar pastilutele de fard si sa le depozitam intr-o paletuta magnetica, sunt foarte "la moda" acum faimoasele Z Palette.
Le-am folosit continuu de cand le-am primit si pana acum, am ales nuantele astfel incat sa pot crea o gama larga de look-uri fara sa fiu nevoita sa apelez la o alta paleta. Fardurile sunt cremoase cele mai multe, mai ales cele sidefate, unele sunt putin prafoase dar pe mine nu ma deranjeaza lucrul asta, sunt oricum destul de pigmentate, intensitatea variaza, desigur, fardurile mate sunt mai putin pigmentate. Am avut uimirea sa descopar un negru foarte intens si imi place mult textura si felul cum adera pe piele. Alta nuanta preferata ar fi      cea de-a treia din paleta care mi se pare nuanta perfecta pentru iluminare, insa cand vreau mai putin stralucire folosesc urmatoarea nuanta care are un shimmer foarte discret. Pentru ca nu vreau sa detaliez acum prea mult va las cu fotografiile si o sa iau fiecare nuanta individual.












De la stanga la dreapta nuantele sunt urmatoarele: 
White Lies - alb mat, imi place sa il folosesc pentru  amestecare spre arcada;
Brown Sugar - maro sidefat;
Shimma Shimma - crem deschis, perlat, perfect pentru iluminare;
Vanilla Bean -  crem foarte, foarte putin sidefat, il folosesc des pentru highlighter sau amestecare; 
 Beaches and Cream - bej mat, ma ajuta mult ca si culoare de tranzitie
Creme Brule- bej mat cu tenta rosiatica, il folosesc tot ca si culoare de tranzitie si imi place enorm

Chickadee - portocaliu cald, mat




Mocha - maro mat, singura nuanta care nu m-a impresionat foarte mult, dar imi place sa o folosesc pentru sprancene uneori;
Burlesque - mov viziniu sidefat, o nuanta superba;
Bada-Bing - maro cu particule stralucitoare, absolut deosebit numai ca nu se vede bine in swatch-uri;
Unexpected - mov mat, foarte dulce, imi place sa-l folosesc ca si culoare de tranzitie;
Fairytale - mov lilac intens, mat;
Corrupt - negru mat, intens;



Glamorous - maro auriu, sidefat;
Moondust - nuanta sidefata intre gri si bej, foarte deosebita;
Sensuous - mov "prafuit" perlat, una dintre cele mai frumoase nuante;
Mermaid - turquoise sidefat, foarte pigmentat;
Envy - o nuanta extrem de frumoasa, verde inchis aproape negru cu particule stralucitoare verzi;
Peacock -  albastru electric, minunat, usor sidefat;
Ocean Breeze -  albastru intens, sidefat;



Last Dance - maro movuliu sidefat, favoritul meu
Yellow Brick Road - galben sidefat
Fuji - verde lime, usor sidefat
Shimmer Mint - nuanta sidefata foarte frumoasa, nu stiu cum sa o denumesc in romana
Dirty Martini - verde kaki mat
Nautica - albastru movuliu, sidefat
Duchess - mov intens, mat

Asa cum v-am obisnuit, am si cateva demonstratii: 



* Video tutorial in curand


Tutorial video aici.



O seara frumoasa va doresc!!

Alex