duminică, 1 iulie 2012

Step by Step Tutorial:Sweet Purple


Buna fetelor!

Am pregatit pentru astazi un tutorial step by step,un machiaj potrivit pentru ocazii,pentru seara mai mult,datorita genelor voluminoase,dar care poate fi adaptat si pentru zi. Un machiaj sofisticat,indraznet,colorat,pentru zilele in care va simtiti vesele,pentru vara...























Machiajul ochilor:


Incepem cu machiajul ochilor. Am aplicat o baza pentru fardul de pleoape. Incep prin a aplica un fard roz sidefat in coltul intern.




Urmatoarea nuanta este mov mat aplicat pe pleoapa mobila.






In coltul extern am aplicat un fard mat fuchsia. Cu o pensula pufoasa,acelasi fard este intins spre arcada.






Culoarea aplicata anterior este incalzita cu putin fard portocaliu,insistand pe amestecarea culorilor. Sub spranceana am aplicat un fard alb mat. Pentru eventualele retusuri in coltul intern(blending,iluminare) m-am folosit de un fard lila cu reflexii usoare.






Pe pleoapa inferioara am aplicat un creion mov/lila ca baza,fixat  cu fardul fuchsia folosit in coltul extern.
Urmatorul pas este eyelinerul. Pentru acest look am folosit eyeliner lichid,aplicat cu o pensula curata intr-o linie cat mai precisa. Fardul picat sub ochi este curatat cu un servetel demachiant.
Ultimul pas,aplicarea genelor false si a rimelului.







Machiajul buzelor:




Buzele sunt reconturate si umplute cu un creion pink/nude formand o baza pentru ruj.
Pentru acest look am ales o nuanta puternica pentru buze si anume Smokin Hot Pink ( Wet n Wild).
Am vrut mai multa stralucire asa ca am aplicat si un gloss asemanator cu rujul.


Rezultatul:







Produse folosite:

Pentru ten: Fond de ten JOVIALE - Ivatherm( 02 ) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)
                 Bronzer Gosh(Warm Tan)
                 Blush MAC (Coy Girl)
                                   
 Pentru ochi: Paleta Beauty Uk Soho Bright    
                    Paleta Wet n Wild ( Petal Plusher)                 
                    Eyeliner lichid Essence(Black)
                    Wonder Lash Mascara(Black)
                    Gene false Red Cherry ( #100)
                     Adeziv DUO
                   
                                                
Pentru buze:
                  LiplinerOriflame(Nude Pink)
                  Ruj Wet n Wild(Smoin Hot Pink)
                   Glos Avon(Ruby Lustre

O zi frumoasa va doresc!
Alex