miercuri, 4 iulie 2012

Fondul de ten.Experienta cu JOVIALE de la Ivatherm

Buna fetelor!

Pentru mine fondul de ten este la fel de important ca ingrijirea,curatarea,hidratarea tenului zi de zi. Intotdeauna este bine sa fim bine informate inainte de a introduce in trusa noastra de ingrijire un nou produs.
De ce spun ingrijire? Eu nu vad fondul de ten strict ca pe un produs cosmetic destinat machiajului si camuflarii imperfectiunilor pielii,pentru mine este foarte important sa se ingrijeasca si de sanatatea mea si sa nu-mi cauzeze alte neplaceri. Dermatocosmeticele au acest scop,de protectie,ingrijire si imbunatatirea aspectului,dar asta nu inseamna ca toate sunt potrivit formulate pentru nevoile fiecareia.
Intotdeauna am avut mare grija si am acordat o atentie deosebita ingrijirii fetei pentru ca nu am fost scutita de probleme. Niciodata nu m-am oprit din cautarea produsului perfect pentru mine,sau aproape perfect...
Daca atunci cand este vorba de o crema pentru fata lista factorilor importanti pentru mine este destul de lunga,in ceea ce priveste fondul de ten am nevoie de: ingrijire,protectie,acoperire,rezistenta.

Va voi vorbi despre experienta mea cu Ivatherm JOVIALE.







Intotdeauna am apreciat mai mult astfel de ambalaj,din sticla,aprovizionat cu pompita;produsul se pastreaza mult mai bine,este igienic,dozajul se poate controla foarte usor si de ce nu,designul este mai placut la privit.
Ambalajul ofera toate datele necesare despre produs inclusiv ingredientele,pentru cine este atent la acest detaliu.
Pentru mine este important sa stiu ca in compozitia produsului se afla si ingrediente benefice pentru ten,cum ar fi:
Pigmenti naturali, 100% minerali, in patru nuante: 01, 02, 03, 04.
Uleiul de Jojoba si provitamina B5 (pantenol) ii confera un efect hidratant, mentinand supletea si elasticitatea pielii.
Vitamina E (tocoferol) asigura protectia naturala a pielii prin reducerea stresului oxidativ.
Alfabisabololul are puternice proprietati anti-inflamatoare, calmante si anti-iritante.
Filtrele solare asigura protectia impotriva radiatiilor solare (SPF 15) si impotriva imbatranirii cutanate.
Un aspect foarte important ar fi faptul ca nu contine agenti iritanti,parabeni si parfum.

Lasand la o parte teoria,observatiile mele sunt urmatoarele:

Acoperire - foarte buna,face fata petelor,cosurilor,cearcanelor,porilor dilatati,imbunatateste vizibil aspectul tenului. Aspectul final este unul usor pudrat,avand o consistenta bogata in pigment. Ramane la alegerea fiecareia daca vrea o acoperire si mai puternica si alege sa aplice si un corector pe eventualele imperfectiuni care nu sunt perfect acoperite,uneori procedez asa cand vreau pentru tenul meu un aspect portelanat.







Rezistenta- pentru un ten normal nu vor fi probleme toata ziua,se poate sari si peste aplicarea unei pudre fixatoare daca nu sunt probleme cu aparitia sebumului.
Tenul mixt,cum este al meu,ar avea nevoie de fixare cu pudra pentru un aspect proaspat mai multe ore. Nu imi place sa revin cu pudra in timpul zilei,de aceea am cautat produse care sa mentina matifierea un timp. Avand in vedere ca este vara,temeraturile sunt foarte ridicare,rezista destul de bine. Seara,la demachiere,luciul este prezent in zona T,intr-un mod nu atat de deranjant.

Protectie si ingrijire - prezenta filtrelor solare constituie o bucurie pentru mine,acestea conteaza.
Folosesc de mai bine de doua saptamani acest fond de ten,zi de zi aproape. Seara,dupa demachiere,nu imi simt tenul sufocat, incarcat si sensibil asa cum se intampla cu alte fonduri de ten,dovada ca ingrijirea exista. Cand descopar la demachiere semne pe care nu le aveam la aplicare,inseamna ca produsul nu este potrivit pentru mine,atunci renunt la folosire. Nu s-a intamplat asa cu JOVIALE.

Daca ar fi sa obiectez cu ceva,poate aplicarea nu este atat de rapida pe cat mi-as dori,de obicei insist pentru a obtine uniformitatea pe care o doresc si folosesc degetele pentru asta,ajuta si un buretel umezit.


Pentru ingrijirea tenului si pregatirea ei pentru aplicarea fondului de ten folosesc AQUAFIL LIGHT Crema hidratanta, despre care va voi vorbi intr-o postare viitoare.





 Va doresc o zi frumoasa!


Alex