joi, 28 iunie 2012

Review: Acrylic Colour

Buna fetelor!

Pentru cele care sunt pasionate de infrumusetarea unghiilor la fel de mult ca cea a chipului,m-am gandit sa fac o prezentare pentru culorile acrilice, un produs nou pentru mine dar existent de multa vreme pe piata.
Poate multe dintre voi sunteti familiarizate cu asa ceva dar sunt sigura ca sunt destule fete care inca mai au intrebari,asa cum am avut si eu la inceput.
Asadar...


 
 





Culorile acrilice pe baza de apa pot fi folosite atat de incepatori cat si de profesionisti,ele sunt destinate ornarii unghiilor,fie naturale,fie artificiale. Culorile acrilice de tipul acesta pot fi fluidizate cu apa(daca este cazul),de asemenea ustensilele folosite la aplicare se pot curata cu apa,inainte de a se usca produsul in perii pensulelor. Modelul format pe unghie se usuca foarte repede,deci nu este nevoie de lampa UV sau altceva (eu m-am intrebat lucrul acesta,am simtit nevoia sa mentionez).
O cutie contine 12 culori,suficiente pentru a crea orice fel de design artistic,observati ca sunt foarte asemanatoare cu cele pentru pictura si ca ambalaj si ca recipient de pastrare,chiar si modul de utilizare este acelasi,difera formula si intrebuintarea.
Inainte sa fac aceasta descoperire foloseam oja pentru nail art,acum nu as mai folosi asa ceva,este vorba,in primul rand de durata mica de viata a unei sticlute si cantitatea mica de produs. Am acest set de culori de cateva luni si nu am consumat nici macar un sfert dintr-un tubulet,singurul care arata ca s-a consumat din el este tubuletul cu alb,este firesc sa se consume mai repede acesta pentru ca este cel mai des folosit in amestecuri(asta in conditiile in care ma folosesc des de ele).
Pentru folosirea/aplicarea pigmentilor este nevoie de pensule speciale(sau nu) si alte ustensile folosite pentru nail art. Eu am si pensule pentru pictura si am sacrificat unele mai subtiri in acest scop,in orice caz...se gasesc in comert destule modele. Ar mai fi nevoie si de o paleta pentru amestecul culorilor,eu ma folosesc de cea pe care o aveam deja(cum este cea de mai jos),dar exista si speciale pentru asa ceva,insa nu este nicio diferenta.









Se pot crea forme si modele diverse dupa gusturile,rabdarea si inspiratia fiecareia,iar dupa uzare (uzarea ojei date ca baza,foarte rar se strica modelul) se indeparteaza cu acetona normala.
Am si o mica demonstratie; nu sunt cele mai bune lucrari ale mele,asta este ceea ce am in momentul de fata,intotdeauna am omis fotografierea,promit sa revin cu ceva mai elaborat (daca v-ar placea).






*My nails






*Mother nails


Pentru cele care sunt interesate,puteti gasi acest produs pe Cosmetic Style.

Sper sa va fie de folos acest articol!



O seara placuta va doresc!


Alex