duminică, 17 ianuarie 2016

Un strop de culoare pentru zile geroase si gri (plus cel mai frumos ruj "mauve")

A trecut ceva timp de la ultimul look postat, deci era timpul sa vin cu ceva pentru voi.
Am vrut un machiaj mai vioi, mai colorat, ca sa mai ies putin din rutina si pentru ca voiam sa port pe buze unul dintre rujurile mele preferate cu finis mat de la Sephora in nuanta Marvelous Mauve. Cel mai frumos ruj(lip stain), l-am cumparat de doua ori si vreau sa il am la nesfarsit, sper sa nu il scoata de pe piata cum au facut ei cu alte nuante... Apropo de asta, pregatesc o postare cu rujurile mele preferate in sezonul rece, asa ca daca va intereseaza voi posta articolul in cursulsaptamanii, pe miercuri am planificat eu..
Am folosit pentru ochi primerul Too Faced Eyeshadow Insurance si paletele Morphe 35N si 35C, preferatele mele de la ei alaturi de 35U, plus un fard mono Glazel Visage X29.  In rest produsele folosite sunt cam aceleasi pe care le folosesc eu de zi cu zi, le aveti listate la sfarsitul postarilor cu makeup.
Sper sa va placa machiajul si sa va inspire !









O seara placuta sa aveti!