joi, 7 februarie 2019

Cel mai rezistent fond de ten? MAKEUP FOR EVER Matt Velvet Skin Full Coverage


Dacă mă urmăriți de mai mult timp, știți că sunt ,,fericita,, posesoare a unui ten mixt spre gras, defapt un ten gras,deshidratat aș putea spune, ceea ce este și mai rău. Așadar sunt veșnic în căutarea fondului de ten perfect și vă spun sincer că pînă acum nu l-am găsit pe cel care să mă mulțumească în totalitate.

Fondul de ten MAKEUP FOR EVER Matte Velvet Skin Full Coverage a apărut recent  pe piața din România și mi-am dorit să-l testez neapărat în ideea în care acesta promite exact ceea ce îmi doresc eu de la un fond de ten. Acest produs nu este chiar atât de nou, este o reformulare a vechiului Matt Velvet, mai reușită din punctul meu de vedere. Dar să vedem ce poate si ce promite!




  • Ce spun ei:



Disponibil in doua versiuni: fluid si pudra.
Matte Velvet Skin este un fond de ten ce uniformizeaza tenul, camufleaza imperfectiunile si ofera senzatia de confort pe durata intregii zile. Datorita tehnologiei FLEXI-FIT, machiajul se adapteaza tuturor miscarilor pielii, pentru un efect natural, in ciuda acoperirii mari.
Usor de aplicat si de uniformizat, acest fond de ten are o acoperire graduala, in functie de rezultatul dorit, oferind tenului un aspect natural.
Uita de efectul de masca! Zona T este matifiata, iar conturul fetei uniformizat, fara linii de demarcatie. Formula sa este waterproof si extrem de rezistenta, pentru rezultate impecabile timp indelungat.


  • Ce spun eu:


Acoperire :

Este un fond de ten cu acoperire medie spre mare, poti obține cu el o acoperire FULL. Din acest punct de vedere sunt extrem de mulțumită, reușește să camufleze aproape orice de pe față astfel încât nu mai este nevoie să intervin cu un corector. Imi place să folosesc un anticearcăn puțin mai deschis pentru a ilumina ușor zona de sub ochi, chiar mi se pare necesar având în vedere acoperirea pe care o are, pentru că efectiv îți șterge fața și atunci trebuie intervenit cu produse de iluminare si conturare pentru a recrea dimensiunea feței.

Aspect/Finiș :

M A T .  Finișul este cu adevarat mat, dar rămâne acel aspect catifelat, exact așa cum se menționează în descriere. În primă faza este puțin prea mat pentru gustul meu, simt că-mi încarcă tenul prea mult, dar după o oră de la aplicare se vede foarte plăcut pe față, tenul arată perfect, porțelanat, acel aspect pe care îl căutăm în orice fond de ten.

Rezistență 24H :

Am pretenția de la un fond de ten să reziste decent pe față, chiar dacă în cele mai multe cazuri avem nevoie de 12 ore din 24. Dar când vorbim despre un fond de ten mai scump, sau high-end, pretențiile se schimbă, deci aici nu putem sa ne legăm de raportul calitate/preț pentru că nu este un produs foarte accesibil. MAKEUP FOR EVER este un brand cu produse profi, preferate de makeup artiști din întreaga lume, tocmai de aceea ei au încercat să satisfacă și cele mai exigente nevoi.
Treaba asta cu rezistența este cu dus și întors, depinde foarte mult de tipul de ten, daca la mine rezistă decent 8 ore, este posibil ca pentru voi sa funcționeze și să arate perfect chiar și după 14 sau 20 ore. Veți spune ,, Dar cine stă machiată 20 ore?,, O mireasă are nevoie de machiaj 24 de ore, o domnișoară de onoare, o nasă, o soacră... Așa cum spuneam, acesta nu este un fond de ten pentru a fi purtat zi de zi, eu nu l-aș alege pentru machiajul meu zilnic, doar pentru ocazii speciale.
Rezistă destul de bine pe tenul meu gras, aspectul este placut, proaspăt timp de 6-7 ore, după care trebuie intervenit cu o pudră pentru a elimina luciul care începe să apară. Eu nu fac acest lucru, îmi este greu să mă opresc din activitate pentru așa ceva, știm toate cum este la serviciu. Dacă la mine s-a descurcat destul de bine (vă mărturisesc, tenul meu este foarte dificil, am testat multe produse high-end care arătau îngrozitor chiar și după 3 ore), sunt sigură că pentru un ten normal, sau mixt, cu ușoare tendințe de îngrășare poate fi fondul de ten PERFECT.

Aveți mai jos o fotografie după 13 ore în care am purtat fondul de ten.
Vă invit să mergeți pe YouTube să vedeți clipul în care îl testez pentru prima dată, după care revin cu impresii la finalul zilei și concluzii după 3 zile de utilizare.









Produsul este disponibil în magazinele Sephora.