miercuri, 13 februarie 2019

Parfumuri sexy care înnebunesc barbații

Februarie sau Făurar cum se spune în popor, o lună cu ger și viscol a devenit Luna iubirii și profităm întens de cele două ocazii pe care le avem pentru a ne sărbatori iubirea. Valentine s Day este intens promovata de americani așa că am preluat  repejor acest trend, chiar dacă avem și noi tradiții frumoase de Dragobete. Chiar dacă pare un clișeu, chiar dacă s-a făcut un marketing imens pe această temă, eu tot cred că este drăguț, iar noi suntem prea triști, prea stresați și prea ancorați în job și probleme cotidiene pentru a nu profita de orice motiv pentru a ne bucura, pentru a zâmbi, sau pentru a face o bucurie celui drag.
Chiar dacă încă nu a aparut persoana potrivită în viața noastră, tot cred că ar trebui să gasim un motiv de bucurie cu această ocazie. Iubirea este mare lucru, indiferent sub ce forma este sau de unde provine, ne oferă un mare atribut: dacă ești iubit te simti INVINCIBIL... Iubirea este atotprezentă, atotputernică, indiferent sub ce formă este sau de unde provine, ne oferă un mare atribut: INVINCIBIL! Când iubești esti neînfricat, orice este posibil!
Dar astăzi vorbim despre parfumuri! Aroma care ne place și pe care o degajăm este o chestie foarte personală și foarte interesantă. Un miros poate avea un impact foarte puternic asupra celor din jur și le poți transmite o imagine despre tine, sau chiar le poți lăsa o amintire. Dacă ne îndreptăm acum spre purtător, ei bine, lucrurile sunt delicate, am putea vorbi ore în șir despre ce ar putea însemna o aromă pentru cel care o folosește. În orice caz, subiectul este foarte vast iar gusturile sunt extrem de particulare. De cele mai multe ori oamenii asociază un miros cu un eveniment important din viața lor, sau cu un loc pe care l-au vizitat, ori o persoană. Eu ma încadrez în această categorie, aproape toate parfumurile pe care le am în colecție au o poveste.


Dacă preferați mai degrabă să ascultați ce am de spus, vă invit pe YouTube unde am un clip dedicat.



Revenind la impactul pe care îl are o aromă  asupra celor din jur, ei bine, sunt parfumuri care sunt special create să atragă, datorită melanjului de ingrediente, cum sunt cele animalice, spre exemplu moscul, sau cele cu efect afrodisiac: ciocolata, căpșunele, vanilia, floarea de portocal (care are un impact foarte puternic asupra barbaților), mierea, condimentele, etc.



Am selectat 6 parfumuri din colecția mea, pe care eu le consider potrivite pentru un eveniment deosebit alaturi de iubit, sau de ce nu, pentru o ieșire în oraș cu fetele.
Sunt parfumuri opulente, persistente, foarte sexy, foarte speciale zic eu, pe care obisnuiesc să le port seara, sau în momente în care mă simt un fel de... femme fatale (asta nu ține de momentul zilei, sau de un eveniment special neaparat și de asemenea eu sunt de părere că dacă vă place să vă dați cu Shallimar ziua în amiaza mare, puteți să o faceți fără să țineți cont de o regulă anume, singurul lucru de care ar trebui să ținem cont este moderația)


LOCUL 6

Carolina Herrera Good Girl
Imagini pentru carolina good girl

Este unul dintre parfumurile cele mai iubite de femei, l-am simțit purtat pe stradă mai des decat La Vie est Belle și Alien și de asemenea este un parfum care atrage bărbații. Unele persoane chiar îl consideră ușor unisex, sau masculin, chiar am  observat că are o notă în comun cu anumite parfumuri destinate sexului opus. În rest ne bucurăm de un melanj frumos de flori albe, condimentate cu note picante, praline și vanilie. În principiu, este un parfum destul de complex, dacă vă pricepeți să distingeți notele. Pentru mine nu este cel mai mare preferat, dar este un parfum extrem de bun și persistent, după care întind mâna destul de des, în special la o ținută all black, sau atunci când simt că vreau să atrag atenția prin aromă, pentru că este un parfum care se face remarcat și care proiectează bine toată ziua.

LOCUL 5

Tiery Mugler Alien

Imagini pentru mugler alien

Am avut o atracție față de el de mică, îmi doream să-l port atunci când era foarte în vogă și il simțeam pe femei frumoase și elegante. Singura problemă era că nu îl toleram, nasul meu nu era suficient de matur ca să-l perceapă la adevărata valoare, astfel încât îmi dădea mereu dureri de cap și greață. Este genul de parfum care persistă toată ziua și îl simți pe tine, ești conștientă că îl porți, ceea ce mie îmi place foarte mult. Sunt listate doar 3 note: ambra, note lemnoase si iasomia. Aroma este unică, nu ai cum să-l confunzi, iar în ciuda notelor, eu îl percep foarte complex. Este un oriental lemnos superb, extrem de frumos și deosebit. De asemenea, este un parfum care atrage multe complimente, atât din partea femeilor cât și al bărbaților, se face remarcat oricând, oriunde. Atenție la moderație, folosit în exces poate avea efectul contrar asupra celor din jur.

LOCUL 4

Guerlain Mon Guerlain

Imagini pentru mon guerlain

Unul dintre cele mai feminine parfumuri pe care le cunosc, un parfum pe cât de delicat, pe atât de complex! Nu este genul freș, fără personalitate, iar pentru mine este atât de special încât nici nu știu cum să-l descriu, nu știu de unde să încep. Este totodată proaspăt, dar are și o dulceță care îi dă tăria de care are nevoie ca să se impună totă ziua, ca să se preteze și unei femei elegante, care se impune, care nu vrea să treacă neobservată. M-a atras întotdeauna acest parfum având în vedere faptul că imaginea lui este Angelina Jolie, o femeie extrem de frumoasă, cochetă, elegantă, o femeie impunătoare și ușor conservatoare. Așa este și acest parfum, cu foarte mult bun simț, dar cu o forță interioară care te dă pe spate, acesta fiind și elementul care te face să nu-l uiți toată viața.
Este unul dintre parfumurile cele mai complimentate de bărbați, cred că este chiar pe locul doi dacă am face topul după acest aspect.

LOCUL 3

Armani Code Cashemere

Imagini pentru code cashmere

Un parfum mai puțin cunoscut și purtat, ba chiar am auzit multe fete tinere care fug de el crezând că o să le dea dureri de cap, sau că este prea tare pentru ele. Totă lumea îl asociază vechiul Code, dar după prima variantă cei de la Armani au mai lansat încă două, special create pentru publicul tânăr, cu denumirea de Satin și Cashemere. Dintre cele două îl prefer pe ultimul! Are un vibe gurmand, respectă tendința actuală și este în mod clar un parfum menit să placă. Totuși are ceva din vechiul ADN, dar pe mine tocmai asta mă atrage și mă face să-l văd mai deosebit decât alte gurmande. Are în compoziție o notă care îi acordă tărie și persistență, aceasta este pielea întoarsă, este ceea ce mie mi se pare interesant. Nota dură a pielăriei este potolită de laptele de migdale care îi oferă acea profunzime ce face un barbat să vrea să se apropie și mai mult de tine ca să te adulmece (este testată asta, vă spun din experiența personală). Iubitoarele de Alien trebuie să știe că are ceva în comun cu această legendă, mai ales în deschidere. Altă notă care atrage bărbații este floarea de portocal, este știută chestia asta, iar în ultimul timp este folosită foarte des în parfumerie.

LOCUL 2

Dior Addict

Imagini pentru dioraddict

Când vorbim despre Addict sunt două tabere: ori îl iubești din tot sufletul, ori îl urăști până la Dumnezeu și înapoi. Eu mă aflu în prima tabără și declar faptul că eu îl consider extrem de bun și îmi doresc să-l am în colecția mea pe viată. Au trecut mulți ani până când am fost suficient de matură olfactiv pentru a-l aprecia, acum îl savurez cu nesaț și îmi vine să-l port și la sală. Este un parfum foarte elegant, cu forță, magnetic, teoretic nu poate fi purtat oricum, oricând, oriunde. Ei bine, vă mărturisesc faptul că în ultima perioadă l-am purtat în neștire, nu i-am mai dat ocazia să-și facă de cap la un eveniment special,
l-am lasat "în voie"...
Este un floral-oriental vanilat, cu performante uimitoare și calități olfactive de exceptie. Majoritatea persoanelor il recunosc "Te-ai dat cu Addict, nu?". Este destul de impunator, dar in opinia mea nu este un parfum grețos, sau greoi de îl poți purta doar iarna. Are un melanj de note proaspete în compoziție, cel putin așa îl percep eu.  Foarte multe fete tinere nu il agrează, asta pentru ca este oarecum sobru, conservator. Pentru mine este un preferat pe viață!

LOCUL 1

Lancome Tresor la Nuit

Imagini pentru tresor la nuit

Dacă nu ti-a plăcut niciunul din lista de mai sus, pe acesta sunt sigură că îl știi, că iți place mult, că sigur îl ai în colecție, sau daca nu, urmează!
Acest parfum a fost creat special pentru a seduce, conține o mulțime de ingrediente afrodisiace, este în mod clar un parfum făcut sa placă unui public larg. Complimente la adresa acestuia am primit in special de la barbați, am fost luată prin surprindere de multe ori și vă spun drept că mi-a plăcut. Dar am fost pusă în situația în care cineva a insistat sa-i spun cum se numește ca sa-l facă iubitei cadou. Mie mi s-a parut aiurea pe moment, m-am gandit că un simplu "Miroși frumos" era suficient.
Parfumul are și un marketing foarte interesant si chiar mi se pare ca se potriveste, iar imaginea lui, Penelope Cruz, este una dintre cele mai sexy și mai atrăgătoare femei din lume, un exemplu de "așa da", pentru că senzualitatea ei nu este în niciun caz vulgară.

Un articol lung, dar când vorbim despre parfumuri....niciodata nu este prea mult!