luni, 11 ianuarie 2016

Bluzita neagra cu dantela Shein.com

Va povesteam in articolul precedent despre bluza neagra pufoasa cu dantela la gat de pe shein.com, pe care o ador si care a starnit si aprecierile celor din jur. Mama a zis ca este cam sobra pentru mine, insa daca o alatur unui articol mai colorat eu cred ca nu ma maturizeaza deloc. Imi place foarte mult materialul, este foarte moale, catifelat ca un plus si foarte calduros. Bluzita este disponibila aici.
Fusta pe care o port este o antichitate, a fost a mamei mele cand era domnisoara, o port cu drag datorita sentimentelor mele fata de ea dar si pentru ca imi place foarte mult. 
In ceea ce priveste coafura, v-am spus data trecuta ca atunci cand am parul nespalat sau are o zi proasta ma folosesc de extensii cu clips ca sa il aranjez.  Aici mi-am prins parul intr-un coc pe care l-am imbracat cu ajutorul extensiilor intr-un coc shic, ingrijit, dar care mi-a luat decat 5 minute sa il fac. Am folosit extensiile Irresistible Me despre care v-am vorbit aici.