vineri, 28 octombrie 2011

Review:Set 19 pensule Cosmetic Style

Buna fetelor!

Astazi am deosebita placere sa va prezint setul de 19 pensule Cosmetic Style din par natural de bursuc  .Le-am folosit un  timp  si  cred ca sunt pregatita sa spun cateva cuvinte despre ele.
O sa incep cu design-ul exterior.Pensule sunt depozitate intr-un toc masiv din piele de culoare neagra,impecabil lucrat, accesorizat cu un dispozitiv inteligent de inchidere.La interior,peretii sunt captusiti cu catifea neagra,ceea ce da un aspect si mai elegant si totodata profesional.Acest recipient.pe langa faptul ca arata impresionant, este practic...nu numai ca pensulele sunt foarte bine protejate de factorii externi,la folosire obisnuiesc sa le separ,astfel capacul devine suport si pot vizualiza mai bine formele si marimile de care am nevoie  in momentul respectiv.


In ceea ce priveste pensulele,sunt la fel de deosebite ca si recipientul in care se afla,au un design  elegant,suplu. Ca si "surorile lor mai mici"(setul de 7 minipensule pentru voiaj),sunt confectionate din par natural de bursuc si sunt prevazute cu un maner  din lemn lacuit ce poarta inscriptia Cosmetic Style,diferenta este ca acestea au lungimea  normala. Perii sunt foarte moi si placuti la atingere si se comporta surprinzator de bine la curatare,s-au pierdut foarte putine fire de par.De asemenea nu am observat vreodata sa ramana ceva pe fata dupa machiaj,mi se pare un mare plus acest lucru.
Am sa spun cateva cuvinte despre fiecare.
Pensulele pentru fata:



Pensulele pentru fata sunt in numar de 5 si indeplinesc toti pasii  necesari in pregatirea tenului.
Pensula evantai a devenit una din preferatele mele.Daca inainte nu consideram ca este folositoare o astfel de pensula,acum nu ma mai despart de ea.In general aceasta are rolul de a curata fardul cazut de pe pleoapa pe obraz,insa eu ma folosesc de ea si pentru iluminarea anumitor zone, uneori o folosesc pentru aplicarea pudrei,imi place aspectul natural pe care il lasa;cand nu am nevoie de acoperire si nu vreau ca tenul meu sa aiba un aspect pudrat,folosesc aceasta pensula.
Pensula  taiata oblic,pentru contur isi face treaba foarte bine,bronzerul se aplica uniform,uneori o folosesc si pentru blush,atat de mult imi place efectul final.
Pensula pentru fardul de obraz,are o forma si o marime potrivita pentru mine,este micuta si usor de  manevrat pentru a obtine o "intindere" corecta a culori;eu prefer pensulele mici pentru  acest proces chiar daca rezultatul final il obtin prin mai multe miscari.
Pensula taiata drept(flat top) este potrivita atat pentru aplicarea fondului de ten lichid cat si pentru cel mineral.Nu am avut curajul sa  o folosesc pentru aplicarea  fondului de ten lichid,deocamdata,deci nu pot spune cum se comporta;insa am aplicat pudra cu aceasta si efectul este bun,ajuta la o acoperire mai buna a tenului,fiind foarte deasa.
Pensula pentru pudra este deasa si pufoasa,potrivita pentru acest proces.

Pensulele pentru ochi sunt de mai multe forme si marimi.




Pensulele pentru aplicarea fardului se gasesc in mai multe marimi,imi plac mai mult cele cu perii mai scurti,mi se pare ca la aplicare este fardul mai intens.In orice caz...m-am obisnuit sa folosesc destul de multe pensule pentru un singur machiaj,asta in conditiile in care cu putin timp in urma erau suficiente pentru mine  doar 2,3...acum inteleg de ce ar trebui sa avem mai multe pensule de aceiasi forma,culorile ies mai curat pe pleoapa,mai frumoase,implicit machiajul este mai bun.(asta nu inseamna ca nu se poate realiza un machiaj frumos,corect folosind o singura pensula sau doua,tine de fiecare,de rabdare,vointa...ceea ce am mentionat mai devreme era o observatie personala)
Apreciez foarte mult faptul ca in set se gaseste si o pensula micuta pentru detalii,imi doream mult una,consider ca este indispensabila in realizarea unui machiaj artistic,alaturi de pensula angled.



Aceste pensule le folosesc pentru amestecarea fardului pe pleoapa,pentru blending;isi fac foarte bine treaba.Preferatele mele sunt pensula taiata oblic care m-a uimit cat de usor si curat se obtine blendingul cu ea si cea cu varful usor ascutit;totusi mi-e greu sa spun categoric ce pensule imi plac mai mult pentru ca fiecare are rolul ei chiar daca aparent seamana foarte bine intre ele...sunt gandite in asa fel incat niciuna nu este in plus.


O mica demonstratie pentru aplicarea fardului folosind cele doua tipuri de pensule:



Pensule pentru ingrijirea sprancenelor:



Concluzie:

Sunt niste pensule extraordinare.Mai mult nu am ce adauga.

Am avut ocazia sa incerc aceste pensule in urma concursului de machiaj "Poker Face"
 organizat de Cosmetic Style impreuna cu Planet Make-up.
 Multumesc din suflet pentru premiu!



O zi minunata va doresc!

:*:*

Alex