duminică, 24 ianuarie 2016

Ganduri de sfarsit de Week-end - Shein.com Wishlist - Reduceri de sezon

Este atat de frig afara incat singura activitate care ma poate bucura in aceasta duminica este leneveala in pat, la caldurica. Tot ce imi doresc in aceasta dupa amiaza este sa devorez o carte buna, iar mai pe seara sa vad un film. Duminica trecuta am vazut "The revenant", sunt incanata, mi-a placut si recomand sa il vedeti si voi daca nu l-ati vazut deja, asta daca va plac filmele de actiune,dramele si filmele de razboi (desi acesta nu se incadreaza in ultima categorie).
Cum este sezonul reducerilor, am facut o vizita si magazinelor online preferate, am vazut multe articole la pret avantajos si cred ca cine a fost destept si si-a pastrat ceva banuti dupa sarbatori pentru hainute chiar a facut o afacere buna.
Am facut o vizita si pe Shein.com si am decis sa selectez cateva articole pe care sa le impartasesc cu voi.
In rest ...mi-e dor de caldura, vrea sa vina vara, sau macar sa avem 10 grade in termometre.
Hooded Drawstring Boyfriend Trends Jean Swish Pockets Two Piece Coat pictures
disponibil aici

Beige Long Sleeve Contrast Chiffon Ruffles T-Shirt pictures
disponibil aici

Apricot Batwing Long Sleeve Supersoft Pullovers Sweater pictures
disponibil aici

Black Long Sleeve Contrast Lace Collar T-Shirt pictures

disponibil aici

Red Fur Hooded Long Sleeve Drawstring Coat pictures
disponibil aici

Grey Long Sleeve Contrast Lace Knit Sweater pictures
disponibil aici

Blue Lapel Vertical Striped Blouse pictures

disponibil aici

Apricot Round Neck Floral Crochet Loose Sweater pictures
disponibil aici

Black Lapel Long Sleeve Buttons Blouse pictures

disponibil aici

Black White Long Sleeve Faux Fur Coat pictures

disponibil aici

Red Long Sleeve Tassel Jacket pictures
disponibil aici

White Long Sleeve Lapel With Button Blazer pictures

disponibil aici

Voi ce capturi ati facut in perioada reducerilor?
Eu m-am abtinut de la haine cat de cat, nu am facut cumparaturi substantiale, ce mi-am luat a fost bine gandit, in schimb mi-am cumparat un parfum pe care l-am dorit foarte mult, La Vie est Belle varianta L'Absolu de parfum. Este foarte frumos, m-am tot gandit care dintre variante imi place mai mult, mie imi plac toate, dar nu stiu de ce am facut aroganta asta de mi-am luat varianta aceasta care este cea mai scumpa dintre toate, evident mi-am luat cantitate mica, avantajul este ca in unele zile nu este nevoie decat de un puf ca sa il simt toata ziua. DA, imi place mult, eu de obicei ma plictisesc repede de un parfum, ori nu il mai suport deloc, pe acesta il iubesc mai mult pe zi ce trece.

O zi superba va doresc!