vineri, 8 ianuarie 2016

Comfy Casual Shic Outfit!?

Mda, un titlu cu semnul intrebarii, pentru ca oricat am incercat eu sa fiu shic si sa nu arunc toate hainele pe mine avand in vedere frigul care a fost, parca nu mi se pare ca mi-a iesit, iar fara esarfa la gat am dardait rau de tot! Observati ce zambet "frumos" am in toate pozele, efectiv paralizasem, chiar si dupa ce am terminat "shotingul" (am avut 15 cadre, record pentru mine), aveam aceiasi grimasa pe fata. Chiar daca am facut putine poze, am reusit sa aleg ceva de ele, probabil imi plac datorita peisajului superb (urasc iarna dar pot recunoaste ca are frumusetea ei).
Intre Craciun si Revelion am primit un colet Shein.com ,la posta vamala, cu doua bluze-pulovere, cel gri pe care il port aici si unul negru cu dantela la gat, superb si pufooooos, abia astept sa il vedeti, am fotografiile, le voi posta in curand. Asadar puloverul gri ar fi noutatea in aceasta postare si camasa alb clasic. Puloverul este disponibil aici(click). Paltonasul este tot shein, disponibil aici(click).
Cred ca o sa va atraga atentia codita mea de calut, asa ca va marturisesc ca nu este parul meu asa lung si bogat, arata oribil in ziua respectiva,asa ca l-am strans frumusel intr-un coc micut, acolo  unde voiam codita si de jur imprejur am montat extensiile cu clips Irresistible Me despre care v-am vorbit aici. Ma joc mereu cu ele cand vreau sa ascund faptul ca parul meu arata rau uneori sau este nespalat. Uneori imi prind  tot parul intr-un coc rapid si... grotesc in varful capului, pe care il imbrac ulterior cu cateva suvite de extensii, astfel pare ca am mereu parul ingrijit. Veti vedea in articolul urmator cum arata si despre ce vorbesc aici.
In alta ordine de idei, va marturisesc, sau ma plang din nou la voi ca urasc iarna si nu stiu ce sa mai pun pe mine, pentru ca nu rezist la frig si nu suport sa merg pe strada aratand ca o gogoasa. Stau si ma gandesc la anii in care toata iarna o "domneam" intr-o geacuta de piele, chiar si -20 grade puteau sa fie afara ca tot fudula eram! Se vede ca imbatranesc... Voi cum rezistati?