vineri, 18 ianuarie 2013

Smokey Blue Make-up Tutorial

Buna fetelor!!

Astazi am un nou machiaj pentru voi, de data aceasta am realizat ceva putin mai dramatic, cu nuante puternice de albastru si surpriza "cea mare" ar fi ca am reusit sa fac si un tutorial video, destul de scurt ce-i  drept, dar nu am vrut sa va plictisesc. Stiu ca nu este totul perfect, am mult de lucrat, astept cu drag orice sugestie din partea voastra.
In alta ordine de idei, look-ul de astazi este putin mai indraznet, stiu ca multe dintre voi va feriti de albastru, un  astfel de machiaj poate fi dificil, este important sa fie bine fixat, eu  folosesc un primer si o baza ca sa "lipesc" bine fardul, daca zona de sub ochi este curata si bine luminata, toate-s bune si frumoase, numai dispozitie sa avem sa purtam machiaj in nuate de albastru (desi mie imi place foarte mult si consider ca ma avantajeaza nu apelez foarte des la nuantele astea)

Sper sa va placa si sa va inspire!







Sper sa fiti indulgente cu mine, dar accept orice critica si orice sfat!




Produse folosite:

Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Baza pentru fard
Creion Kohl Rimmel London 
Paleta Manly 64
L'Oreal Eyeshadow(007)
Beauty UK  Baked Eyeshadow (Wave)
Colossal Volume Mascara
Gene false Princess Lashes
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Seventeen Natural Velvete (04)
Concealer in a Jar(yellow)
Pudra Miss Sporty So Clear (01)
Blush Peggy Sage
Farmasi Teracotta
Bronzer  Gosh (Warm Tan)

Pentru machajul buzelor:

Balsam de buze TIS
Ruj Avon(Mocha)
Beauty Uk Liplust

O seara placuta va doresc!


Alex