luni, 14 ianuarie 2013

Long Bronze Tassel Exaggerated Earrings


Buna fetelor!

Vreau sa va arat astazi o pereche de cercei care imi sunt foarte dragi. Ii am de pe clothingloves.net , ii gasiti aici. Ce pot sa va spun, imi plac foarte mult, sunt foarte speciali, chiar nu ma asteptam sa imi placa asa tare. Au un plus pentru ca sunt foarte atent lucrati si au niste detalii deosebite. Nu-i vad sa mearga chiar la orice, sunt mai mult pentru zilele in care vreau sa ma simt deosebita si decid  sa port ceva mai...gingas, mai sofisticat. :D
Mai mult de atat, mie imi place foarte mult aspectul asta metalic, culoarea cuprului, de obicei, cand vad un accesoriu cat de mic cu aspectul asta, usor invechit , nu ma pot abtine sa nu-l cumpar. Ador acesti cercei, nu stiu cum sa fac sa gasesc mai multe ocazii sa-i port. :D











Cum vi se par? :D


* Pot fi gasiti pe clothingloves.net la pretul de 12,99$.

O seara placuta va doresc!!

Alex