luni, 21 ianuarie 2013

Valentine's Day Series: Purple Smokey Eyes

Buna fetelor!

Astazi am regatit pentru voi primul machiaj cu ocazia Valentine's Day, nu stiu  cate dintre voi sarbatoriti, dar m-am gandit ca ar fi dragut sa realizez cateva machiaje, chiar daca nu este sarbatoarea noastra traditionala, asta nu inseamna ca nu putem profita si noi de ea, pentru mine este o tema draguta si o inspiratie pentru look-urile ce vor urma.
Am inceput "in forta", pentru machiajul de astazi am ales sa-mi conturez puternic ochii, am creat un smokey ceva mai agresiv si am mers si pe niste buze colorate, dar asta nu inseamna ca nu poate fi putin ajustat ca sa  fie mai...purtabil(desi eu l-am purtat asa cum il vedeti).
Daca vreti sa vedeti un machiaj anume pentru aceasta ocazie, sau aveti oricare alta provocare pentru mine, sunt deschisa la orice idee.
Sper sa va placa machiajul si sa va inspire!












Produse folosite:









* Ca o mica paranteza. Am folosit o pereche de gene false Princess Eyelashes de 4 ori si inca sunt in perfecta stare de functionare, adica sunt intacte si se pare ca intind tot mai des mana dupa ele pentru ca sunt asa usoare, potrivite pentru zi. In cazul in care doriti sa comandati (este nevoie de Paypal pentru asta), folositi codul promotional HAL91 si beneficiati de o reducere de 10%, mai mult de atat site-ul bornprettystore.com ofera shipping gratuit in toata lumea.



Produse folosite:

Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Baza pentru fard Essence gel eyeliner
Creion Kohl Rimmel London 
Paleta Sleek Bad Girl
Paleta Lime Crime-Chinadoll
88 Warm
Nyx Triple Eyeshadow (Deep purple)
Eyeliner lichid-Trendy
Rimmel London Extra Super Lash
Gene false Princess Lashes
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Fond de ten Seventeen Time Plus  (04)
Concealer in a Jar(yellow)
Pudra Miss Sporty So Clear (01)
Flormar Bronzer/Blush
Elf Golden Bronzer

Pentru machajul buzelor:

Balsam de buze TIS
Creion contur pentru buze L'Oreal
Ruj Rimmel London
Ruj Beauty Uk

O seara placuta va doresc!

Alex