vineri, 11 ianuarie 2013

Pretty Little Liars inspired makeup


Buna fetelor!

Astazi vreau sa va arat mai in detaliu machiajul pe care l-ati vazut in clipuletul din postarea trecuta, este un machiaj inspirat de stilul celor 4 fete din serialul Pretty little liars. Am mai realizat in trecut unul ceva mai dramatic asortat unor buze roz, de data aceasta am mers si  pe culori sidefate,dar am avut la baza tot un smokey usor, la care am asortat buze nude. Look-ul precedent il puteti vedea aici.
Serialul a ramas printre preferatele mele de aceea am vrut sa mai realizez o varianta, sunt sigura ca sunt si printre voi multe care le admira stilul, mie imi plac foarte mult tinutele, imi place ca se pune mult accent pe imagine.
Sper sa va placa si sa va ispire!









Pentru inspiratie:

      

                          

Produse folosite:


Produse folosite:

Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Baza pentru fard
Creion Kohl Rimmel London 
Creion Ada(Black)
Nyx Ultra Pearl Mania (Black Pearl si Penny Pearl)
Nyx single eyeshadow (Sahara)
88 Warm
Colossal Volume Mascara
Gene false Princess Lashes
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Seventeen Natural Velvete (04)
Concealer in a Jar(yellow)
Pudra Miss Sporty So Clear (01)
Blush Nyx(Rose)
Love Alpha blush(02)
Bronzer  Gosh (Warm Tan)

Pentru machajul buzelor:

Balsam de buze TIS
Creion contur pentru buze L'Oreal
Ruj Avon(Mocha)
Beauty Uk Liplust