miercuri, 9 ianuarie 2013

Princess Eye Lashes (+ Video)

Buna fetelor!

Cred ca stiti cat de mult imi plac genele false, atunci cand realizez un machiaj mi se pare incomplet fara.
Sa nu va imaginati ca port tot timpul, apelez la ele cand ies undeva sau am o ocazie mai speciala. Sunt persoane care poarta foarte des gene false, persoane care nu au fost foarte norocoase de la natura, incet, incet o sa devina ceva normal, am observat destul de multe curajoase chiar si aici  in zona. Eu zic:"De ce nu?". Important este sa le "asortam" in functie de moment si de intensitatea machiajului, genutele despre care va vorbesc astazi sunt perfecte ca lungime si pentru zi.





Genutele acestea sunt distribuite in cutiute a cate 10 perechi si le gasiti pe  bornprettystore.com, aici, la un pret destul de mic, zic eu, 8,54$.
Ce spun eu despre ele:
- sunt moi, foarte placute la atingere
- banda este subtire, maleabila, deloc rigida
- au un aspect foarte natural
- se aplica usor
- se pot refolosi

Am fost placut surprinsa de ele, le-am purtat toata ziua si nu m-au deranjat deloc, nici nu le-am simtit.




Se procedeaza ca la orice pereche de gene false, la prima folosire indepartez din coltul extern astfel incat sa le ajustez perfect ochiului meu.






Efectul este natural, genele sunt finute, flexibile si foarte usoare. Eu zic ca merita.

LE: Ce am uitat sa va spun este ca daca folositi codul promotional HAL91 beneficiati de o reducere de 10 % PLUS Free Shipping.



Pentru ca am vrut sa va arat si cum se aplica, am incercat sa fac un mic tutorial video, calitatea este destul de slaba, editarea nu este foarte ok, sper sa fie mai bine pe viitor. Stiu ca nu este foarte clar, dar cred ca se intelege cat de cat.





O seara placuta va doresc!!

Alex