duminică, 30 decembrie 2012

New Year's Eve Make-up

Buna fetelor!

Astazi ne vedem pentru ultima data anul acesta, revin cu o noua propunere pentru sarbatori, si anume machiajul pentru noaptea dintre ani. Mi-am propus foarte multe pentru anul viitor, vreu sa fac un pas inainte cu blogul, mi-am propus  sa incep sa fac si tutoriale video, am mai incercat pana acum dar nu am fost niciodata suficient de multumita incat sa va arat ce am realizat, o sa mai incerc pana reusesc sa realizez ceva ok. Stiu ca sunt printre voi fete care asteapta de la mine si tutoriale video, am tot promis, stiu... eu doar imi doresc sa fac totul cat mai bine, atat cat se poate.
Machiajul de astazi este unul mai indraznet,  dar nu foarte dramatic, zic eu, nu mi se pare exagerat, este chiar cumintel dupa mine, imi plac look-urile mai puternice dar se pare ca in ultimul timp m-am mai temperat. Ori mi se pare mie? :D
Sper sa va placa propunerea mea si sa va inspire!

















Produse folosite:

Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Baza pentru fard
Creion Kohl Rimmel London 
Creion Ada(Black)
Aquataenia Palette
Palette D'Antonette
Sleek Original
Sleek Bad Girl
Colossal Volume Mascara
Gene false Gypsy (91)
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Seventeen Natural Velvete (04)
Fond de ten Miss Sporty So Matte(01)
Concealer in a Jar(yellow)
Pudra Miss Sporty So Clear (01)
Pudra teracota Peggy Sage
Bronzer  Gosh (Warm Tan)

Pentru machajul buzelor:

Balsam de buze TIS
Creion contur pentru buze L'Oreal
Ruj BeautyUk (Nude)
BeautyUk Liplust


Eu va doresc toate cele bune, sa va aduca noul an tot ce va doriti, sa va atingeti scopurile si sa fiti inconjurati de dragoste!

V-am pupat, ne vedem la anul!