sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Ingrijirea parului cu Anian

Buna fetelor!

Ne vedem pentru prima data anul acesta, sper ca ati petrecut frumos in noaptea dintre ani si v-ati bucurat din plin de vacanta. Eu sunt sunt atat de amortita si cuprinsa de atmosfera de sarbatori incat  nu pot sa revin la un program normal.


Astazi vreau sa va prezint un produs pentru ingrijirea parului care m-a cucerit, o sa va vorbesc la inceput despre parul meu, care este destul de capricios si are nevoie de atentie si igrijire speciala
Se stie ca parul cret este greu de ingrijit, asta nu din cauza onduleurilor ci pentru ca este foarte uscat si foarte predispus  degradarii, cu cat este mai afectat cu atat se aranjeaza mai greu. Sunt multe persoane care au parul ondulat sau normal, spre drept care se confrunta cu aceleasi probleme, motivul fiind tot uscaciunea excesiva a parului, cuticula trebuie hranita si protejata permanent. Eu incerc sa lucrez cu parul meu cat mai bland, sa nu il agresez in niciun fel, iar cand este vorba de produsele pentru ingrijire, le aplic din belsug si parca tot nu este suficienta hidratare. Cred ca v-ati dat seama cat de mult tin la parul meu, va spun sincer ca sufar mult  cand se observa firele despicate, imi place parul  lung si sanatos dar cand simt ca nu se mai poate indepartez varfurile deteriorate cu...foarfeca, din pacate. Se spune ca cel mai bine este sa prevenim decat sa tratam, totusi unele "fenomene" sunt naturale si destul de greu de evitat, dar nu este imposibil sa marim durata de viata a parului suplu si sanatos.
De cand ma stiu am avut un arsenal de produse pentru par, doar produse pentru ingrijire, nu incurajez sub nici o forma produsele pentru styling, mereu am tratat spuma, gelul si fixativul ca pe niste  dusmani si m-am ferit cu inversunare, la fel si de placa si uscator de par (nu spun ca nu folosesc uscatorul de par niciodata, spun dar ca ma feresc sa-l  folosesc). Singurul produs de coafat la care mai apelez din cad in cand este peria pentru coafat, acest lucru se intampla cand am o ocazie ma speciala, de obicei aranjez suvitele care imi incadreaza fata si bretonul. Incerc sa renunt cat se poate la "obiceiurile nesanatoase", asta pentru ca tin la parul meu si nu vreau sa-l vad degradat, distrus; poate o sa vi se para curios, sau veti considera ca exagerez,
 imi pasa foarte mult poate si pentru ca intotdeauna am avut probleme cu el si probabil mi-a intrat in sange lucrul asta.

Un produs foarte bun pe car vreau sa-l vedeti si voi este aceasta masca regeneratoare fara clatire de la Anian.
Este un produs intensiv reparator, se foloseste pe parul proaspat spalat si uscat cu prosopul si NU se clateste, m-a bucurat foarte mult acest lucru pentru ca inseamna si mai multa hidratare si protectie pentru mine. Chiar daca este o masca/tratamet fara clatire asta nu inseamna ca renunt la balsamul de par sau la masca, rutina este aceiasi la fiecare spalare, uneori aplic chiar si un ser pentru varfuri, alteori m-ai apelez si la leacurile babesti (va pot vorbi despre ele in alt articol). Masca intensiv reparatoare de la Anian imi asigura hidratarea si protectia de care am nevoie si nu incarca deloc parul. Este o lotiune usoara care patrunde rapid in firul de par, fara sa lase o pelicula grasa sau lipicioasa, cred ca este potrivita si pentru un par normal, fara probleme.


Samponul pe care il folosesc este tot de la Anian, la fel si masca pe care o folosesc la fiecare spalare, gama se numeste Repair and Protect, cred ca este important sa folosim  produse din aceiasi gama si sa mentinem, de multe ori faptul ca avem tendinta sa incercam tot timpul ceva nou  constituie un factor de risc, astfel parul isi schimba si el "personalitatea", de unde si chinul de a-l aduce din nou sub control. Momentan ma simt bine acum, sunt multumita de conditia parului meu, din pacate nu voi avea niciodata parul drept si matasos dupa care tanjesc, dar ma multumesc sa-l mentin cat se poate de sanatos, restul vine de la sine.
O sa va vorbesc despre sampon si masca intr-un articol separat.





Pe triodeluxe.ro gasiti o multime de produse Anian, pachete de ingrijire potrivite pentru nevoile oricarui tip de par, chiar si  produse pentru ingrijire:
                                                    Promo Keratina

                


                                                   



Gel anticelulitic (250 ml.)


Crema Hidratanata (50 ml.)





Sper sa va fie de folos vorbaria mea! Aveti grja de voi!!





O seara placuta!!

Alex