joi, 27 decembrie 2012

Holidays Make-up: Oh my glitter!!!

Buna fetelor!

Stiu ca am spus ca o sa ne revedem si inainte de Craciun, nu am putut sa ma tin de cuvant pentru ca am fost plecata si nu am avut timp sa pregatesc fotografiile si articolul pentru ultimul machiaj de sarbatori.  Sper ca ati avut parte de un Craciun perfect, ca in povesti si ati profitat la maxim de cea mai frumoasa sarbatoare din an, pacat ca nu ne putem bucura mai mult de ea, deja ma simt trista ca a trecut. :(
Machiajul pe care o sa-l vedeti astazi a fost realizat pentru seara de Craciun, dar consider ca poate fi purtat la orice petrecere. In prima zi de Craciun am purtat ceva de genul acesta, numai ca am renuntat la glitter si am pus in loc un auriu cald, foarte frumos, iar pe buze am purtat doar balsam pentru ingrijire, m-am gandit sa imi protejez buzele de frig, nu m-am gandit  ca o sa fie asa placut afara, chiar si la munte.
Sper sa va placa si sa va inspire!





















Produse folosite:

Pentru machiajul ochilor:
Primer Elf
Creion Jumbo Beauty Uk
Creion Kohl Rimmel London 
Creion ADA (negru, verde)
Colossal Volume Mascara
Gene false Gypsy (91)
Adeziv DUO

Pentru machiajul fetei:

Seventeen Natural Velvete (04)
Concealer in a Jar(yellow)
Miss Sporty So Clear (01)
Blush Sleek (Rose Gold)
Bronzer  Gosh (Warm Tan)

Pentru machajul buzelor:

Balsam de buze TIS
Creion contur pentru buze ADA
Ruj Flormar (12)

Nu am reusit sa fac prea multe fotografii si chiar imi doream sa imortalizez cat mai multe momente, mai jos aveti cateva imagini, da, am bucatarit pentru Craciunul acesta si tare mi-a placut, cel mai mandra sunt ca mi-au iesit foarte bune eclerele, am primit laude si m-am bucurat foarte mult. Mai sunt cateva cadre din a doua zi de Craciun, in prima zi am uitat total de aparatul de fotografiat.  :D



Ne vedem curand cu un nou machiaj pentru sarbatori!
Va doresc toate cele bune!!!

Alex