luni, 8 februarie 2016

Sephora Cream Lip Stain (VIDEO) - Lip Swatches

Vreau sa va vorbesc astazi despre niste produse foarte dragi mie, am considerat  ca merita o postare dedicata doar lor, mai mult de atat, am avut tupeul sa ma balbai in fata voastra incercand sa vorbesc despre ele si intr-un video, este live acum pe You Toube daca doriti sa il vedeti. Asa ca astept sa aruncati cu rosii, oua sau ce mai vreti voi! :)) Stiu ca nu este perfect, nu sunt prea multumita de rezultat si m-am tot gandit daca sa-l postez  sau nu, dar am avut eu filmulete si mai rele asa ca...
Revenind la oile noastre, rujurile astea sunt superbe, pe langa asta sunt cele mai rezistente rujuiri lichide mate pe care le-am incercat eu, mai rezistente decat cele noi de la MAC, dar la egalitate cu cele de la Stila, categoric mai rezistente ca Sleek si NYX.




13 - Marvalous Mauve



Frumoasa de purtat oricand, eu la inceput m-am dat cu ea in fiecare zi, cel putin o saptamana, pana cand am cumparat si alte nuante.

07 - Cherry Blossom


Aceasta a fost a doua nuanta cumparata si am purtat-o obsesiv o perioada, este un roz prafuit foarte purtabil, este genul de roz care place si persoanelor care nu poarta niciodata aceasta nuanta.

08 - Wipped Blush


Acesta este rujul tipic, piti gen, dar mie imi place, il port vara mai mult. Parca seamana putin cu Candy Yum Yum de la MAC.

10 - Mandarin Muse


Initial am cumparat aceasta nuanta pentru ca nu aveam in colectie un portocaliu atat de intens, dar nu am regretat o clipa, sincer nu ma asteptam sa imi placa atat de mult.Vara este foarte frumos dar imi place cum arata si pe pielea mea palida, iarna.

03 - Strawberry Kissed


Un rosu roz, mie mi se pare zmeuriu asa, este rosul pe care eu il port si ziua, cu subton rece.

01 - Always Red


Cel mai frumos rosu, nu am cuvinte sa il laud, merita sa il cumparati! Daca va place sa purtati rosu pe buze eu sunt 100% sigura ca va va placea mult de tot acesta.

14 - Blackberry Sorbet


Ultima nuanta achizitionata, am fost foarte incantata ca am reusit sa pun labuta pe ea, mai ales ca se gaseste mai greu. Aceasta se aplica ceva mai greu pe buze, parca nu este atat de opaca ca celelalte, dar rezultatul final este acelasi. Una dintre nuantele mele preferate pentru iarna.

Inaite sa folosesc aceste rujuri folosesc un creion exfoliant sau un balsam de buze, momentan creionul exfoliant de la Melkior, de care sunt foarte multumita si balsamul de buze La Roche-Posay Cicaplast.

Sper sa gasiti folositor acest articol, cred ca filmuletul de pe You Toube va va ajuta mai mult pentru ca acolo vedeti si cum se aplica direct pe buze.

O zi frumoasa va doresc!