sâmbătă, 13 februarie 2016

Machiaj de Valentine's Day - Part I


Am pregatitit  si eu doua machiaje pentru Ziua Indragostitilor, sau pentru orice moment doriti voi sa petreceti clipe frumoase cu persoana iubita. Am pregatit, asadar, un machiaj dulcic, cu roz, maro si mov, parca putin prea girlie pentru gusturile mele de acum, insa pot spune ca a starnit aprecieri in ziua in care l-am purtat. Poate unele persoane nu s-ar machia asa pentru zi, insa cu o ocazia ca asta eu zic ca este potrivit, eu as mai pune si niste gene false pentru o privire si mai intensa, iar pe seara as pune un  ruj mov intens, probabil Heroine de la MAC.
Am zis ca anul asta nu voi face un machiaj tipic de Valentine's, insa iata ca tot am nimerit in roz si mov. Sper sa va placa totusi si sa nu vi se facagreata de la atatea machiaje bombonoase.
Si ca sa ma revansez intr-un fel fata de voi ,o sa revin duminica cu un tutorial de machiaj, un look potrivit pentru oricine si usor de realizat, asa ca fiti pe faza!






Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle) 
     Corector Glazel Visage ( 01
)Nyx HD Concealer (Fair)  
  
    Pudra Lioele Secret Pore HD    
    Catrice Bronzing Powder(Light)  
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer
  Ochi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)      
 Maybelline Lash Sensational
Lorac Pro Palette 2
Morphe 35C
                                                                              
Too Faced 
Shadow Insurance  
   Pigment Glazel Visage T8
Nyx Eyeliner Gel
Pensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style