luni, 16 noiembrie 2015

Review, Swatches & Makeup: Produse profesionale pentru machiaj Glazel Visage

A venit momentul sa va vorbesc despre produsele profesionale pentru machiaj Glazel Visage, distribuite in Romania prin intermediul magazinului online makeup-shop.ro.
Chiar daca in Romania nu erau cunoscute aceste produse, in Europa sunt apreciate de makeup artisti, beauty bloggeri, puteti gasi recenzii si pe You Tube. 
Imediat ce le-am vazut pe Makeup Shop mi-am dorit sa testez pigmentii si fardurile, drept urmare am cumparat 4 pigmenti si doua rezerve de fard. Am fost indragostita de pigmenti si ii recomand din toata inima, in special cei din categoria "Arctic"; daca vreti sa finalizati un machiaj adaugand poezie, mister si stralucire, atunci aveti nevoie de acesti pigmenti!

Cel mai interesant lucru referitor la acest brand este faptul ca ne putem crea, dupa preferinte, propria paleta de farduri. Nu vi s-a intamplat niciodata sa cumparati o paleta de 12-20-35 de farduri doar pentru 5 culori care va placeau foarte mult? Ei bine, mie mi s-a intamplat frecvent si prefer sa imi achizitionez separat carcasa magnetica pentru depozitarea fardurilor si sa aleg doar culorile si texturile care imi plac mai mult.
Carcasele pentru depozitarea fardurilor sunt metalice, prevazute cu spatiu pentru fiecare pastiluta de fard.Sunt disponibile palete cu 6-8-15 spatii pentru depozitarea fardului.
Dupa cum spuneam, Glazel Visage vine cu o varietate de nuante de fard, cu texturi diferite, insa avem posibilitatea de a incerca o gama larga de produse.
Produse disponibile in Romania:  - farduri cu finis mat, sidefat, metalic, cu glitter, baked
                                                  - pigmenti/farduri pulbere (cu o varietate de finisuri)
                                                  - glitter colorat
                                                  - fond de ten, anticearcan, baza de machiaj, pudra, blush, bronzer
                                                  - creion contur pentru buze, creion contur ochi
                                                  - gloss super pigmentat



Eu am sa va arat astazi 6 nuante de fard, din fiecare categorie, in afara de cele cu glitter, doua farduri pulbere, un anticearcan si un gloss.



O sa incep cu rezervele de fard Glazel Visage




Pastilutele de fard vin ambalate individual, urmand sa fie asezate in paleta magnetica de noi in ordinea pe care o dorim. Dimensiunea unui fard este de 3,5 cm. ceea ce inseamna o cantitate mare de produs.
Am ales urmatoarele nuante X31, 334, 1, s16, s48, 72.

- X31 face parte din categoria fardurilor metelice. Este un auriu intens, cremos si pigmentat, pe care eu il gasesc foarte potrivit pentru acest sezon.

- 334 face parte din categoria fardurilor mate. Este un roz-somon foarte pal, eu il folosesc pentru tranzitie pe arcada, sau pe toata pleoapa daca vreau un loc mai simplut, fardurile mate sunt o idee mai prafoase decat cele sidefate si metalice.

- 1 face parte din categoria fardurilor sidefate si este un alb perlat clasic pe care eu il folosesc pentru iluminarea coltului intern, pe arcada dar si pentru iluminarea pometilor uneori.

- s16 este tot un fard mat si este cel mai frumos mov pe care l-am incercat pana acum! Este o nuanta bright, cu mult pigment si o consistenta potrivita; nuanta favorita dintre cele 6.

- s48 este din categoria mata si este o nuanta de maro rosiatic (teracotta). Imi place la nebunie, foarte frumos pentru toamna si numai. Mie imi place sa folosesc aceasta nuanta ca si prima culoare de tranzitie pentru un machiaj smokey eyes intens.

- 72 face parte din categoria fardurilor sidefate si este un mov pruna spre burgundy. Hmm este altfel decat ma asteptam, credeam ca este un mov pruna foarte intens, insa este ceva mai putin pigmentat decat ma asteptam (dar asta nu inseamna ca nu este pigmentat, doar ca nu este ce visam eu). Imi place pentru zi, pe toata pleoapa, o nuanta perfecta pentru toamna



Ordinea nuantelor din fotografie: Linia 1:  1, 334, x31
                                                  Linia 2:  72, s48, s16

Imi plac fardurile, au o calitate foarte buna, cu mentiunea ca cele mate sunt o idee prafoase, ca toate fardurile mate, de altfel. Imi doresc sa incerc mai multe farduri metalice, sunt slabiciunea mea, imi place ca sunt puternic pigmentate si au o textura foarte cremoasa.

Fardurile pulbere sau pigmentii (cum imi place mie sa le spun) ii recomand din suflet, eu ii folosesc aproape la fiecare machiaj, in special cei din categoria Cameleon si Arctic. Se pot folosi in diverse combinati pentru a transforma orice look, aparent banal intr-unul deosebit.





De la staga la dreapta: Luciu de buze Diamond Cocktail (nuanta 12), Fard pulbere cameleonic (nuanta C6),
                                   Fard pulbere (nuanta T8)

* Aveti atasat link catre fiecare produs




Cel mai probabil voi cumpara toate fardurile pulbere Camelenic, sunt foarte deosebite, fiecare reflecta lumina diferit, sunt indragostita de ele. C6 are culoarea cuprului si reflexii fuchsia/mov; in orice caz, nuanta se schimba in functie de baza peste care este aplicat fardul. Imi place sa il aplic peste un machiaj neutru pentru stralucire, sau peste un machiaj smokey eyes. Poate fi folosit si peste o baza pentru glitter pentru un efect mai dramatic.
Nuanta T8 este un albastru foarte frumos care poate fi folosit ca atare, ca si fard pulbere, peste o baza cremoasa, sau deasupra unui machiaj. Exista o diferenta de textura intre fardurile Camelenic si cele normale, in primul caz particulele sunt mai mari.



In ceea ce priveste luciurile de buze Diamond Cocktail, vreau sa va spun ca eu nu am intalnit un luciu de buze mai pigmentat ca acesta. Nuanta nr.12 este un rosu burgundy, cu aspect foarte proaspat, ca un cocktail de fructe  de padure.Avand in vedere pigmentatia gloss-ului, putem spune ca este mai mult un ruj lichid, dar cu stralucirea  unui gloss.

Poate multe dintre voi va intrebati cum sunt fondurile de ten si corectoarele. Despre fondul de ten nu pot sa va povestesc nimic, dar va pot spune cate ceva despre anticearcan.
Cum am un ten foarte deschis la culoare, l-am luat in nuanta 1, insa imi este deschis; este prima data cand un produs de acest gen a fost suficient de palid sau prea deschis pentru mine. Drept urmare il folosesc ca si iluminator in tehnica de contouring cu produse cremoase. Il folosesc si in zona de sub ochi, este mai uscacios decat alte produse de acest gen, insa mi-a placut ca nu se seteaza in ridurile fine asa usor astfel incat nu simt nevoia sa il setez cu pudra imediat intrucat nu este atat de cremos.  Imi doresc  o nuanta mai inchisa decat aceasta pe care sa o folosesc pe post de corector si o nuanta foarte inchisa penru contouring.

Asa cum v-am obisnuit am si machiaj realizat cu aceste produse, am doua look-uri, mai exact.








Ati incercat produsle Glazel Visage?
Voua ce impresie v-au facut?