marți, 24 noiembrie 2015

Machiaj colorat intr-o zi friguroasa de toamna

Imi era dor de un machiaj colorat, sau de ceva care sa ma mai scoata din monotonia asta de sezon (care pentru mine este greu de suportat).  Machiajul acesta a fost realizat acum ceva timp, dar nu am avut ocazia, sau timp sa il postez. Cred ca nu este atat de  puternic incat sa nu mearga purtat, sau sa nu se potriveasca acestui anotimp, chiar daca nu este un machiaj clasic de toamna. Sincer, eu m-am cam plictisit de look-urile acestea burgundy/pamantii cu buze vampy care au impanzit internetul, asa ca am zis sa vin cu altceva. Cum eu inca tanjesc dupa soare si caldura ( iubesc vara!!!!),  incerc pe cat posibil sa imi fac viata mai  usoara si mai frumoasa pe timp de iarna ca sa treaca mai repeeedeee (iubesc Craciunul, singurul motiv pentru care agreez iarna cat de cat).
M-a incantat alaturarea aceasta de culori, pe langa faptul ca mie imi plac nuantele de albastru si turquoise pentru machiaj, insa de fiecare data incerc sa le incalzesc cu o nuanta complementara, asa ca am ales un fuchsia de data aceasta. Cel mai des combin nuantele de albastru cu maro, burgundy, aramiu, combinatie mult mai fericita pentru tendintele actuale, dar astfel s-ar fi schimbat toate "datele problemei" si atunci nu as mai fi obtinut look-ul sweet si girlie pe care il doream. Am mers pe o culoare mai puternica si pentru buze, eu nu prea sunt fan ruj nude, imi plac culorile mai puternice pentru ca mi se pare ca arat mult mai bine cu buze colorate.

Sper ca v-a placut reprezentarea mea de astazi, aveti la finalul articolului si toate produsele folosite!









Produse folosite pentru machiaj:


* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)


Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)      Corector Catrice ( 200)Nyx HD Concealer (Fair)        Pudra Lioele Secret Pore HD        Catrice Bronzing Powder(Light)Sleek Blush (Rose Gold)The Balm Mary Lou Manizer
Ochi:Nyx Eyebrowgel (Brunette)         Too Faced Shadow Insurance      Morphe Brushes 35U + 35N
Nyx Liquid Eyeliner
Maybelline Lash SensationalCreion Ada (Mov)


Lips: 
Diego dalla Palma Lipstick (?)


Pensule folosite: Bdellium Tools,Sigma,Zoeva si Cosmetic Style