luni, 22 iunie 2015

My Favourite Summer Outfit (New Sheinside Dress)


Vara imi place  mult sa port rochite, am mai mentionat asta pe blog, ma simt confortabil si cred cu tarie ca sunt cea mai potrivita alegere pentru o femeie, indiferent de varsta.
Saptamana trecuta am primit un colet nou  de pe Sheinside,  a ajuns tot la posta vamala, din pacate, de data aceasta nu am scapat de taxele vamale...uraaat de tot! Auzisem ca in Bucuresti nu mai este valabila aceasta lege, se va plati TVA doar daca valoarea coletului depaseste 50$. Dar cum eu locuiesc in provincie, ma asteptam sa nu se aplice si la mine. In orice caz, sunt foarte dezamagita si nu imi vine sa mai comand nimic din afara UE, sper totusi sa se faca ceva in privinta asta pentru ca nu mi se pare normal sa platim atat de mult in plus fata de valoarea coletului.
Am avut o rochita in colet, ca tot este vara si sunt temperaturi atat de placute (desi la mine au fost cateva zile ploioase si temperaturile au scazut sub 20 de grade ieri, spre exemplu).
Am ales aceasta rochita in special datorita culorilor, imi doream ceva colorat, cautam o rochie magenta insa mi-a atras atentia aceasta. Chiar daca nu are o  coiala cine stie ce, mie mi se pare ca imi vine ok si este numai buna pentru strada. Este marimea S dar imi vine larguta in talie, o sa trebuiasca sa o modific.
Materialul este moale, se simte foarte placut pe piele si sunt in general multumita de calitate.

Rochita este disponibila aici la pretul de 20.33$.












Multumesc pentru vizita!

O zi frumoasa!