vineri, 26 iunie 2015

Fun, Colorful Makeup For Summer

Desi este cod galben de ploi abundente, eu m-am gandit sa sparg monotonia astazi si sa revin cu un machiaj colorat si foarte jucaus, potrivit pentru o fata mai indrazneata (poate), desi eu il gasesc potrivit pentru oricine, cred ca ar trebui sa mai iesim din zona noastra de confort din cand in cand si sa facem loc pentru putina culoare in viata noastra.
Machiajul de astazi a fost realizat cu paleta Morphe 35B, am folosit in plus un pigment pe care l-am aplicat pe prima jumatate al pleoapei inferioare, este alb perlat cu reflexii roz.
Poate unele dintre voi veti fi interesate de paleta Morphe, am fost intrebata pe Instagram (v-am lasat un link catre profilul meu)daca imi plac fardurile lor. Sunt foarte multumita in general, fardurile isi merita cei 20$ insa sunt dezamagita de faptul ca se procura atat de greu, transportul catre Romania este foarte scump, asa ca am preferat sa cumpar prin intermediul unei tipe care face comenzi de produse cosmetice pe diverse siteuri. Toate bune si frumoase numai ca am pus labutele pe Morphe la pret dublu, asa este o partea proasta, insaaaaa... nu imi pare rau. Unele farduri au consistenta mai buna ca altele, este normal sa nu fie toate la fel de pigmentate, cele metalice/sidefate sunt mai cremoase in comparatie cu cele mate, dar se poate obtine o culoare frumoasapana la urma.
Sper sa va placa acest machiaj si sper ca ati mai uitat de vremea de afara, macar pentru 5 minute.












Produse folosite pentru machiaj:
* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Max Factor Lasting Performance (Pastelle)     
 Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector
Nyx HD Concealer (Fair)
        Pudra Lioele Secret Pore HD
        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer

Ochi:
Nyx Eyebrowgel (Brunette) 
        Too Faced Shadow Insurance
      Morphe Brushes 35B
Sabaya Mykyay (Pigment)
Nyx Liquid Eyeliner
Maybelline Lash Sensational
Adeziv DUO 
Gene Cupio (B134) 
Lips: 

Miss Sporty Lipstick (022)
Golden Rose Lipgloss


Pensule: Bdellium Tools,Sigma si Zoeva

O zi frumoasa va doresc!
Multumesc pentru vizita!