vineri, 23 mai 2014

Street Style Outfit


Am promis ca o sa revin in seara asta cu un outfit pentru a va arata articolele luate de pe lovelyshoes.net si iata ca am reusit sa ma tin de cuvant.
Desi nu ma simt confortabil si nu prea imi place sa imi afisez picioarele,  acesta este un fel de everyday outfit pentru mine, numai ca aleg jeans in jos, fusta sau o rochita daca vreau sa ma simt mai deosebit, iar ca incaltaminte aleg mai des sa port ghete sau cizme pentru ca asa ma simt mai comod. Nu am multe perechi de pantaloni scurti in colectie pentru ca am o afinitate pentru rochite in sezonul cald, iar in al doilea rand nu sunt atat de inzestrata la cei 1.55 ai mei... Dar iata ca am avut un moment de slabiciune si am cam dat gres alegand o  marime prea mica dar si un model care nu ma avantajeaza. Dar tot mi se par foarte frumosi si tare as vrea sa nu ma stranga asa de tare.


Pantofiorii sunt fashion  si destul de indrazneti, va spuneam ca imi este teama sa plec la drum lung cu ei, sigur m-ar face sa sufar.

Prefer tricourile in sezonul cald, in special pe cele lungi si largi din materiale fine si matasoare.
 Acesta este de la kurtmann.ro, efectiv curge printre degete si este o placere sa il simt pe piele. In plus, are si un design deosebit si o culoare care mie imi place foarte mult. Despre Kurtmann o sa va vorbesc pe larg mai tarziu, pot sa va spun doar ca am multe articole achizitionate de la ei si sunt foarte multumita. Am primit de curand o rochita superba, culoarea piersicii, dar o nuanta ceva mai palida, o sa o vedeti in urmatorul articol.

Jacheta este o achizitie mai veche de pe choies.com. Imi plac foarte mult jachetele de acest gen si am destul de multe, cred ca 5 sau 6... Aceasta o ador pentru ca este mai scurta si chiar merge la orice




















Tricou: Kurtmann.ro
Pantaloni: Lovelyshoes.net
Curea no name
Jacheta: Choies.com
Pantofi: Lovelyshoes.net

Multumesc pentru vizita!

O seara placuta va doresc!