marți, 27 mai 2014

Blush cremos in nuante subtile de piersica ( Review Maybelline Dream Touch Blush)


Va marturisesc astazi ca nu am preferat niciodata  produsele pentru obraz care se gasesc sub forma cremoasa, totdeauna am ales produsele pulbere pentru ca mi s-a parut mult mai usor de lucrat cu acestea.
Loredana de la produsecosmetice.ro mi-a propus sa incerc acest produs si ii multumesc pentru sugestie intrucat este posibil sa fi gasit inca un preferat.
  Daca stau sa ma gandesc mai bine, toate produsele pe care le-am incercat sub aceasta forma cremoasa au fost in nuante prea inchise, nepotrivite tenului meu foarte palid. Pana acum mi s-a parut mai simplu sa aplic doua trei produse pulbere decat sa aplic unul cremos, asta pentru ca era riscul destul de mare sa ma aleg cu pete pe pometi sau mult prea rumena in obraji.
Sincer, am fost uimita ca mi-a placut  atat de mult acest produs, cred ca nuanta a fost o alegere foarte inspirata si sunt bucuroasa ca mi se potriveste perfect.

Produsul este depozitat intr-un ''borcanel'' din sticla, pentru mine este un plus, mi se pare ca arata  mai profi dar se si pastreaza mai bine decat intr-un recipient de plastic.




 Cred ca nuanta 02 Apricot a fost cea mai fericita alegere pentru mine, se potriveste perfect tenului meu si chiar daca scap mai mult produs nu arat ca un clown. Cautam un blush soft intr-o nuanta de piersica dar toate s-au dovedit a fi ori prea portocalii, ori prea sidefate. Regret ca in poze nu se vede efectul dragut de pe obraz, textura si shimmer-ul delicat.
Este un produs potrivit pentru fetele cu tenul deschis la culoare sau mediu, cred ca pe un ten masliniu ar putea fi folosit pentru o iluminare subtila.
Ca orice produs cremos nu exceleaza la capitolul rezistenta daca nu este fixat cu un produs pulbere.Aici primeste un minus, chiar daca fixat rezista cu brio mie  imi place mai mult sa il folosesc ca atare pentru efectul radiant si proaspat, pacat ca se mai pierde in urma matifierii.
Am observat ca se aplica mult mai bine cu pensula decat cu degetele,se uniformizeaza mai rapid si fara pete.









Puncte PRO:

- recipient din sticla, o alegere potrivita pentru o conservare mai buna a produsului
- nuanta naturala, soft si placuta
- textura cremoasa, fina
- contine prticule stralucitoare extrem de subtile pentru un efect de prospetime
- aplicare usoara cu o pensula pentru fond de ten 

Puncte CONTRA:

- nu exceleaza la capitolul rezistenta daca nu este fixat cu un produs pulbere


Produsul este disponibil aici.

Multumesc pentru vizita!

O seara placuta!