luni, 19 august 2013

L'Oreal Paris Super Liner Gel Intenza

Buna fetelor!


Tusul este probabil cel mai vechi produs cosmetic adoptat de femei pentru conturul ochilor, folosit inca din cele mai vechi timpuri sub diferite forme. Astazi eyelinerul se afla in lumina reflectoarelor,probabil este cel mai indragit produs de machiaj. Unele femei considera ca ofera un efect mult prea dramatic, mai ales pe timp de zi, eu cred ca este potrivit in orice moment al zilei si observ ca foarte multe fete poarta cu sfintenie eyeliner in fiecare zi. Sincer, pentru mine reprezinta o salvare in orice moment, deseori nu am dispozitia necesara pentru realizarea unui machiaj complet al ochilor, asa ca o linie generoasa de tus si o pereche de gene false imi asigura o imagine elegata pentru o petrecere.
Tusul gel este cea mai recenta inovatie in materie de eyeliner si probabil cel mai indragit de makeup artisti, de pasionate de machiaj si de femei din intreaga lume, cert este ca cine a incercat un eyeliner gel s-a indragostit iremediabil. Ei bine, aici ar trebui sa rectific putin, la mine nu a fost dragoste la prima vedere, eram mult prea obisnuita cu tusul lichid, dar abia acum realizez de ce nu m-a cucerit. Am incercat produsul  sub anumite branduri, unele aveau o consistenta mai buna, altele mai putin buna, ori erau foarte  greu de aplicat.
Revenind la scopul articolului de astazi, cel mai bun ca si consistenta este L'Oreal Paris Liner Gel Itenza.
Din punctul meu de vedere este perfect ca si textura, foarte asemanator eyelinerului gel de la MAC.

Imi place ca:
- este moale si usor de lucrat cu el
- vine impreuna cu o pensula foarte buna desi nu ma asteptam, totusi cea mai precisa aplicare este cea cu pensula unghiulara
- rezistenta foarte buna chiar si pe linia apei
- produsul se prezinta intr-o cutiuta cu design elegant din sticla si capac din plastic aurit

Nu imi place ca:
- se usuca greu in comparatie cu tusul lichid


Produsul arata in felul urmator:




Prefer eyelinerul gel pentru mici artificii in machiajul ochilor, deci mai rar in scopul trasarii unei linii clasice de tus, asta pentru ca am posibilitatea de a estompa acolo unde doresc si sa obtin adancime cu ajutorul fardurilor dar si o mai mare intensitate a nuantelor. Puteti vedea mai jos despre ce vorbesc, am obtinut cu ajutorul acestuia efectul smokey eyes in coltul extern al ochilor.



De la mine are un mare DA acest produs, am consumat mai mult de jumatate din el desi am avut altele care dupa 6 luni erau abia atinse iar acesta nu are nici macar 3.

Gasiti produsul aici.

Sper sa va fie de folos acest articol!


O seara frumoasa va doresc!

Alex