vineri, 14 iunie 2013

Bronz frumos si sanatos

Buna fetelor!

Nu stiu cum sunteti voi dar mie imi place foarte mult pielea bronzata, vara sunt obsedata, chiar daca nu imi place sa stau la soare incerc sa ma expun cat pot(oricum nu rezist mai mult de 30, 40 de minute, trebuie sa ma bag la umbra).  In orice caz, niciodata nu am reusit sa obtin bronzul pe care l-am dorit pentru ca sunt destul de alba si cel mai rau, pe fata nu  ma bronzez mai deloc, ma inrosesc si imi ies niste pete pe nasuc, gen pistrui (ca deh...de asta aveam nevoie). Totusi imi place mult pielea aramie si admir tipele astea mai creole din nastere, obtin o culoare asa placuta si uniforma. Am tot cautat informatii despre protectia solara si am ajuns la concluzia ca noi, fetele cu tenul deschis chiar avem nevoie de o portie zdravana de protectie zilnic. Ce sa zic, desi incurajez treaba asta, pentru ca este important sa ne protejam de razele UVA si UVB nu intotdeauna sunt constiincioasa, uneori uit sau pur si simplu nu reusesc sa ma scutur de lene, uneori spun "Hai ca nu este prea soare afara". Stiu ca sunt persoane care respecta cu sfintenie lucrul asta, mai ales cele care au probleme cuperozice, atunci chiar este sfanta protectia solara foarte ridicata. Mamei mele ii apar pete maronii imediat ce iesim din iarna, parca i se si subtiaza pielea foarte mult si cu toate astea nu reusesc s-o conving sa foloseasca protectie.
Cand vorbim despre expunerea la soare, unele persoane sunt reticente si prefera sa foloseasca produse autobronzante, sincer nu am incercat pentru ca mereu m-am avantat in fata soarelui unsa cu ulei de masline ca sa ma bronzez cat mai repede, fara sa ma gandesc la consecinte. Sunt din ce in ce mai tentata de produse de genul acesta pentru ca am citit lucruri bune despre metoda aceasta de a obtine o culoare frumoasa a pielii si de a ne proteja si sanatatea in acelasi timp. Eu as incerca in primul rand ceva pentru ten pentru ca este  mult prea palid si am observat ca arata destul de rau daca il expun (asta  in cazul in care folosesc o protectie cu filtru  mai mic).
Am observat ca nu prea mai exista pe piata produse autobronzante, la un moment dat erau destul de multe, acum cand as fi vrut si eu sa incerc nu au mai fost de gasit. La o cautare pe "piata online" am gasit cateva care suna  foarte bine:

- Fake Bake Platinum Face lotiune autobronzanta antiimbatranire(60 ml) - 82 lei
- Galenic Soins Soleil crema bronzanta pentru fata (40ml)- 73 lei




L'Oreal Paris Sublime Bronze lotiune autobronzanta pentru fata si corp (150 ml) - 45 lei
Rimmel Sun Shimmer crema autobronzanta (125 ml) - 15 lei



* Verificati aoro.ro, veti gasi foarte multe produse!

Sunt fete care au tot timpul in trusa de ingrijire un produs autobronzant, asta pentru ca se duce destul de repede  culoarea. Pentru ca sunt lenesa si pentru ca imi place bronzul de durata si mai ales pentru ca este vara, deci am mari sanse sa obtin un bronz frumos natural, voi alege varianta expunerii la soare. Sa vedem ce putem face pentru a obtine un bronz frumos si sanatos:

- in primul rand trebuie sa respectam orele optime pentru plaja, avem voie sa ne expunem intre 7 si 11 si dupa ora 16 (17)

- protectia solara o alegem in functie de nevoile personale, cele mai indicate sunt cele cu filtru de protectie UVA si UVB si evident cu grad de protectie cat mai ridicat.
 In functie de SPF se mareste si durata de expunere la soare, acesta ne poate oferi protectie de la 2 ore (SPF 8) pana la  7 ore (SPF 30), sau 12 ore protectie alaturi de SPF 50

- protectia si hidratarea buzelor

- protectie pentru par
Produsele de tip spray, mai ales cele uleioase si intens hidratante protejeaza parul de razele soarelui. Iar ca o chestie personala, pentru ca si mie imi place sa imi tin parul desfacut pe plaja pentru ca ma face sa ma simt mai mult sau mai putin ca o sirena (Glumesc!), dar mai bine il tin prins daca ma gandesc cat de greu imi este sa-l mentin lung si sanatos. Daca va place puteti purta palarie sau alte accesorii care va vor proteja foarte mult parul, dar eu spun ca produsele pentru ingrijire sunt esentiale, fie iarna, fie vara.

- nu uitati de apa si alimentatie
Ne ajuta in procesul de bronzare: morcovi, caise, rosii, piersici, pepene galben.

- hidratarea dupa plaja asigura un bronz mai durabil si impiedica uscarea pielii

Anul acesta aleg:

Bioderma Photoderm Max spray cu protectie 50+ (200 ml) - 66 lei
* Conceputa in special  piele intoleranta,  textura nongrasa. Protectie UVA si UVB (nu toate produsele au protectie impotriva razelor UVA,  care sunt cele mai numeroase si patrund in profunzimea tesutului, adesea responsabile pentru imbatranirea pielii si pentru anumite tipuri de cancer.

Barbaria Sun Aceite Solar ulei pentru plaja SPF 30 (200 ml) -  55 lei
 


Bioderma Photoderm After Sun lotiune dupa bronzat (200 ml) - 59 lei
Barbaria After Sun lotiune dupa bronzat (300 ml) - 22 lei




Exemplele de mai sus le-am ales conform preferintelor mele, puteti verifica sectiunea produse cu protectie solara pentru a gasi ceea ce vi se potriveste.

Este absolut esential sa va protejati parul pe timpul verii de razele soarelui, asa cum trebuie protejat si pe timpul iernii de frig,etc. Stiti ca am o obsesie pentru ingrijirea parului, asta pentru ca am o repulsie fata de parul deteriorat. Fetele cu parul cret si ondulat stiu ce ravagii face soarele si cat de tare il usuca, eu una mi-am imbogatit foarte mult colectia pentru ingrijire, poate o sa va arat intr-o zi daca va intereseaza.

Din categoria produselor esentiale pe timpul verii:

L'Oreal Professionnel Expert Solar spray (lotiune) protector pentru par expus la soare (125 ml) - 45 lei
L'Oreal Professionnel Expert Solar Sublime masca hranitoare pentru par expus la soare (200 ml) - 49 lei



Matrix Total Results Moisture spray pentru par uscat si deteriorat (150 ml ) - 37 lei
                                                                                                    (400 ml ) - 49 lei

Matrix Biolage Equisite ulei pentru toate tipurile de par (92 ml) - 37 lei



Revlon Profesionnal Equave Sun Protection balsam fara clatire pentru protectie solara (200 ml) - 43 lei


Daca va place sa va ingrijiti parul verificati si celelalte produse pentru ingrijirea parului, veti fi coplesite de pagini intregi cu produse in functie de necesitati.

Voi cum va pregatiti pentru plaja?

O zi frumoasa va doresc!

Alex