joi, 6 iunie 2013

Bornprettystore 16 Color Shimmer Eyeshadow (Review,Swatch & Look)

Buna fetelor!

Ma invart de cateva ore pe langa acest articol, simteam ca nu il mai termin, facusem pozele de vreo doua saptamani si nu le mai gaseam, deja intrasem in panica, chiar nu as fi vrut sa va arat cum arata paleta acum dupa ce am cam uzat-o :D. Da, ati vazut bine, am folosit-o muuult si "din pacate" ii place si mamei mele si mereu ma trezesc fara ea (este o mica furacioasa de cosmetice). Chiar imi place, imi place textura fardurilor, imi place cum se aplica (unele..."padure fara uscaturi..."), sunt pigmentate si nu atat de sclipicioase pe cat ma asteptam.
O sa va arat cateva poze cu doua lookuri pe care le-am realizat cu ea, unul mai soft si unul ceva mai "pompos", apoi sa-mi ziceti voi daca nu sunt dragute culorile.







* Aici am folosit si un pigment negru mat tot de pe bornprettystore.com, o sa va vorbesc separat despre el.



* Pentru acest look am folosit doar nuante din paleta, inclusiv pe conturul ochilor sub forma de eyeliner cu ajutorul unei pensule unghiulare.



Paleta arata in felul urmator:








Paleta (carcasa) este confectionata dintr-un lastic destul de solid zic eu, nu mi se pare fragila, am si scapat-o pe jos si a fost ok dupa. Nuantele sunt foarte dragute, imi plac majoritatea, unele sunt foarte pigmentate, mai mult decat se vede in poze si in swatchuri, dar exista si doua nuante care mi-ar fi placut sa aiba alta textura, mai putin sfaramicioasa si cu ceva mai mult pigment.  Sunt multumita, o folosesc des, chiar m-a cucerit sa zic asa, parca ma impinge ceva sa pun mana pe ea, poate este starea mea de spirit, poate faptul ca este vara...
Poate ca nu o sa vi se para cine stie ce, adica modul de prezentare nu este cine stie ce, dar fardurile sunt ok, rezistente cu primer dar si fara, nu au miros (pentru mine conteaza asta desi uneori trec cu vederea daca imi plac fardurile, dar acum nu este cazul).



Swatchurile nu au iesit cum speram, am facut mai multe poze dar nu stiu de ce nu am putut sa scot culorile reale, probabil ca reflecta lumina particulele sidefate si ia din intensitatea nuantei, chiar nu stiu  ce sa spun.

Per total imi place, o veti vedea curand si intr-un tutorial.

Primeste plusuri pentru pigmentatia fardurilor, pentru aplicarea usoara, pentru textura, pentru pastilutele de fard care contin produs suficient, rezistenta buna, pret mic.

Ca si minusuri, ar fi designul care nu este foarte atragator, pe mine sincer nu ma deranjeaza, dar veti vedea alte produse de pe site pe care le voi prezenta ulterior,sunt unele care impresioneaza prin ambalaj. Mi-ar fi placut sa existe si doua nuante mate, alb si negru, sau crem si negru.

Produsul il puteti gasi aici.

Daca vreti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com nu uitati ca puteti folosi codul promotional HAL91 pentru o reducere de 10%


O seara placuta va doresc!

Alex